Zmiany w zespole Mediapolis Custom Publishing

Zmiany w zespole Mediapolis Custom Publishing

Brief.pl / Ludzie

Działająca od 14 lat na rynku agencja Mediapolis Custom Publishing ma nowego dyrektora zarządzającego. Na jej czele stanął Zbigniew Ukleja. Agencja awansowała także na stanowisko sekretarza redakcji Aleksandrę Sachanowicz oraz wzmocniła zespół redakcyjny o Magdalenę Wojnowską.

-

Zbigniew Ukleja

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium Marketingu i Strategii Marketingowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od wielu lat związany z rynkiem nowoczesnych mediów. 

Przed objęciem stanowiska w Mediapolis Custom Publishing zarządzał złożonymi projektami, pracując w agencjach interaktywnych oraz firmach mediowych w Polsce, jak: Telemedia, Eurocast Polska – (Grupa Telewizja TELE5), Axel Springer Kontakt, Q1 Polska, Interactive Studio.

 

Aleksandra Sachanowicz

Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim w specjalności Filologia dla mediów. Od wielu lat związana z rynkiem wydawniczym, reklamowym i customowym. Współpracowała m.in. z LexisNexis, Infor, Raabe, TBWA, Ginza Media Group.

Redaktor publikacji książkowych, reklamowych, prasowych.

W Mediapolis odpowiedzialna za opiekę redaktorską i merytoryczną  nad projektami customowymi, tj. raporty finansowe, raporty CSR, magazyny wewnętrzne, magazyny zewnętrzne.

 

Magdalena Wojnowska

Absolwentka filologii polskiej ze specjalizacją redaktorsko-medialną na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dotychczas redaktor prowadzący magazynów customowych przygotowywanych m.in. dla RWE Polska, PZU SA i PGE Polska Grupa Energetyczna SA, Ciech SA, Medtronic Polska. Z rynkiem prasowym związana od 4 lat. Wcześniej pełniła funkcję sekretarza redakcji w „Gazecie Finansowej”.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.