Zmiany w zespole Mediapolis Custom Publishing

Zmiany w zespole Mediapolis Custom Publishing

Brief.pl / Ludzie

Działająca od 14 lat na rynku agencja Mediapolis Custom Publishing ma nowego dyrektora zarządzającego. Na jej czele stanął Zbigniew Ukleja. Agencja awansowała także na stanowisko sekretarza redakcji Aleksandrę Sachanowicz oraz wzmocniła zespół redakcyjny o Magdalenę Wojnowską.

-

Zbigniew Ukleja

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium Marketingu i Strategii Marketingowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od wielu lat związany z rynkiem nowoczesnych mediów. 

Przed objęciem stanowiska w Mediapolis Custom Publishing zarządzał złożonymi projektami, pracując w agencjach interaktywnych oraz firmach mediowych w Polsce, jak: Telemedia, Eurocast Polska – (Grupa Telewizja TELE5), Axel Springer Kontakt, Q1 Polska, Interactive Studio.

 

Aleksandra Sachanowicz

Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim w specjalności Filologia dla mediów. Od wielu lat związana z rynkiem wydawniczym, reklamowym i customowym. Współpracowała m.in. z LexisNexis, Infor, Raabe, TBWA, Ginza Media Group.

Redaktor publikacji książkowych, reklamowych, prasowych.

W Mediapolis odpowiedzialna za opiekę redaktorską i merytoryczną  nad projektami customowymi, tj. raporty finansowe, raporty CSR, magazyny wewnętrzne, magazyny zewnętrzne.

 

Magdalena Wojnowska

Absolwentka filologii polskiej ze specjalizacją redaktorsko-medialną na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dotychczas redaktor prowadzący magazynów customowych przygotowywanych m.in. dla RWE Polska, PZU SA i PGE Polska Grupa Energetyczna SA, Ciech SA, Medtronic Polska. Z rynkiem prasowym związana od 4 lat. Wcześniej pełniła funkcję sekretarza redakcji w „Gazecie Finansowej”.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.