Zmiany w zespole Mediapolis Custom Publishing

Zmiany w zespole Mediapolis Custom Publishing

Brief.pl / Ludzie

Działająca od 14 lat na rynku agencja Mediapolis Custom Publishing ma nowego dyrektora zarządzającego. Na jej czele stanął Zbigniew Ukleja. Agencja awansowała także na stanowisko sekretarza redakcji Aleksandrę Sachanowicz oraz wzmocniła zespół redakcyjny o Magdalenę Wojnowską.

-

Zbigniew Ukleja

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium Marketingu i Strategii Marketingowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od wielu lat związany z rynkiem nowoczesnych mediów. 

Przed objęciem stanowiska w Mediapolis Custom Publishing zarządzał złożonymi projektami, pracując w agencjach interaktywnych oraz firmach mediowych w Polsce, jak: Telemedia, Eurocast Polska – (Grupa Telewizja TELE5), Axel Springer Kontakt, Q1 Polska, Interactive Studio.

 

Aleksandra Sachanowicz

Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim w specjalności Filologia dla mediów. Od wielu lat związana z rynkiem wydawniczym, reklamowym i customowym. Współpracowała m.in. z LexisNexis, Infor, Raabe, TBWA, Ginza Media Group.

Redaktor publikacji książkowych, reklamowych, prasowych.

W Mediapolis odpowiedzialna za opiekę redaktorską i merytoryczną  nad projektami customowymi, tj. raporty finansowe, raporty CSR, magazyny wewnętrzne, magazyny zewnętrzne.

 

Magdalena Wojnowska

Absolwentka filologii polskiej ze specjalizacją redaktorsko-medialną na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dotychczas redaktor prowadzący magazynów customowych przygotowywanych m.in. dla RWE Polska, PZU SA i PGE Polska Grupa Energetyczna SA, Ciech SA, Medtronic Polska. Z rynkiem prasowym związana od 4 lat. Wcześniej pełniła funkcję sekretarza redakcji w „Gazecie Finansowej”.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.