Zmiany w zespole Mediapolis Custom Publishing

Zmiany w zespole Mediapolis Custom Publishing

Brief.pl / Ludzie

Działająca od 14 lat na rynku agencja Mediapolis Custom Publishing ma nowego dyrektora zarządzającego. Na jej czele stanął Zbigniew Ukleja. Agencja awansowała także na stanowisko sekretarza redakcji Aleksandrę Sachanowicz oraz wzmocniła zespół redakcyjny o Magdalenę Wojnowską.

-

Zbigniew Ukleja

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium Marketingu i Strategii Marketingowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od wielu lat związany z rynkiem nowoczesnych mediów. 

Przed objęciem stanowiska w Mediapolis Custom Publishing zarządzał złożonymi projektami, pracując w agencjach interaktywnych oraz firmach mediowych w Polsce, jak: Telemedia, Eurocast Polska – (Grupa Telewizja TELE5), Axel Springer Kontakt, Q1 Polska, Interactive Studio.

 

Aleksandra Sachanowicz

Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim w specjalności Filologia dla mediów. Od wielu lat związana z rynkiem wydawniczym, reklamowym i customowym. Współpracowała m.in. z LexisNexis, Infor, Raabe, TBWA, Ginza Media Group.

Redaktor publikacji książkowych, reklamowych, prasowych.

W Mediapolis odpowiedzialna za opiekę redaktorską i merytoryczną  nad projektami customowymi, tj. raporty finansowe, raporty CSR, magazyny wewnętrzne, magazyny zewnętrzne.

 

Magdalena Wojnowska

Absolwentka filologii polskiej ze specjalizacją redaktorsko-medialną na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dotychczas redaktor prowadzący magazynów customowych przygotowywanych m.in. dla RWE Polska, PZU SA i PGE Polska Grupa Energetyczna SA, Ciech SA, Medtronic Polska. Z rynkiem prasowym związana od 4 lat. Wcześniej pełniła funkcję sekretarza redakcji w „Gazecie Finansowej”.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.