Mars stawia na Polskę

Mars stawia na Polskę

Brief for Poland / Aktualności

Mars, jedna z wiodących na świecie firm FMCG, w ciągu ostatnich 21 lat zainwestowała w Polsce ok. 800 mln złotych w kompleks fabryczno-biurowy pod Sochaczewem. Kolejne 250 mln przeznaczy w rozbudowę fabryk w Janaszówku i Kożuszkach Parcel.

-

Mars Polska przeznaczy ponad 250 mln zł na rozbudowę fabryki produktów czekoladowych w Janaszówku oraz na rozbudowę fabryki karmy dla zwierząt w Kożuszkach Parcel.

Rozpoczęto już proces rekrutacji współpracowników dla nowych inwestycji - zarówno wśród inżynierów, kierowników zmian i osób pracujących na liniach produkcyjnych. Dzięki inwestycjom w Mars Polska powstanie dodatkowe minimum 100 miejsc pracy.

Projekt firmy Mars prowadzony był przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

::

Mars Polska ma ok. 1,5 mld zł przychodów rocznie i zatrudnia 1 400 osób. Ponad 50 proc. produkcji z Mars Polska trafia do ponad 30 krajów na świecie. Firma znana jest z takich marek jak: Snickers, Mars, Milky Way, M&M’s, Twix, Pedigree, Whiskas, Chappi, Kitekat, Uncle Ben's.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.