Mars stawia na Polskę

Mars stawia na Polskę

Brief for Poland / Aktualności

Mars, jedna z wiodących na świecie firm FMCG, w ciągu ostatnich 21 lat zainwestowała w Polsce ok. 800 mln złotych w kompleks fabryczno-biurowy pod Sochaczewem. Kolejne 250 mln przeznaczy w rozbudowę fabryk w Janaszówku i Kożuszkach Parcel.

-

Mars Polska przeznaczy ponad 250 mln zł na rozbudowę fabryki produktów czekoladowych w Janaszówku oraz na rozbudowę fabryki karmy dla zwierząt w Kożuszkach Parcel.

Rozpoczęto już proces rekrutacji współpracowników dla nowych inwestycji - zarówno wśród inżynierów, kierowników zmian i osób pracujących na liniach produkcyjnych. Dzięki inwestycjom w Mars Polska powstanie dodatkowe minimum 100 miejsc pracy.

Projekt firmy Mars prowadzony był przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

::

Mars Polska ma ok. 1,5 mld zł przychodów rocznie i zatrudnia 1 400 osób. Ponad 50 proc. produkcji z Mars Polska trafia do ponad 30 krajów na świecie. Firma znana jest z takich marek jak: Snickers, Mars, Milky Way, M&M’s, Twix, Pedigree, Whiskas, Chappi, Kitekat, Uncle Ben's.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.