Kamińska zarządza tytułami budowlanymi Muratora

Kamińska zarządza tytułami budowlanymi Muratora

Brief.pl / Ludzie

Anna Kamińska została powołana na stanowisko dyrektora zarządzającego tytułów budowlanych w wydawnictwie Murator. Dotychczas obowiązki te pełniła Renata Krzewska, prezes zarządu Muratora.

-

Anna Kamińska sprawowała dotychczas funkcję redaktor naczelnej grupy tytułów Murator, a w latach 2000-2010 była redaktor naczelną „Muratora”.

Jako dyrektor zarządzająca będzie odpowiadać za wszystkie tytuły drukowane z segmentu budowlanego, które znajdują się w portfolio wydawnictwa („Murator”, wydania specjalne „Muratora”, „Zrób to sam”, „Architektura-murator” i informatory), a także za część przedsięwzięć internetowych związanych z tematyką budowlaną.

Renata Krzewska, która dotąd pełniła funkcję dyrektora zarządzającego tytułów budowlanych, postanowiła skupić się na zarządzaniu spółkami. Krzewska jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym spółek Murator i Time, ponadto zasiada w radach nadzorczych spółek W.M. Murator Projekt i Lemon Record, a także jest członkiem zarządu spółki Murator Expo. 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.