Kamińska zarządza tytułami budowlanymi Muratora

Kamińska zarządza tytułami budowlanymi Muratora

Brief.pl / Ludzie

Anna Kamińska została powołana na stanowisko dyrektora zarządzającego tytułów budowlanych w wydawnictwie Murator. Dotychczas obowiązki te pełniła Renata Krzewska, prezes zarządu Muratora.

-

Anna Kamińska sprawowała dotychczas funkcję redaktor naczelnej grupy tytułów Murator, a w latach 2000-2010 była redaktor naczelną „Muratora”.

Jako dyrektor zarządzająca będzie odpowiadać za wszystkie tytuły drukowane z segmentu budowlanego, które znajdują się w portfolio wydawnictwa („Murator”, wydania specjalne „Muratora”, „Zrób to sam”, „Architektura-murator” i informatory), a także za część przedsięwzięć internetowych związanych z tematyką budowlaną.

Renata Krzewska, która dotąd pełniła funkcję dyrektora zarządzającego tytułów budowlanych, postanowiła skupić się na zarządzaniu spółkami. Krzewska jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym spółek Murator i Time, ponadto zasiada w radach nadzorczych spółek W.M. Murator Projekt i Lemon Record, a także jest członkiem zarządu spółki Murator Expo. 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.