Kamińska zarządza tytułami budowlanymi Muratora

Kamińska zarządza tytułami budowlanymi Muratora

Brief.pl / Ludzie

Anna Kamińska została powołana na stanowisko dyrektora zarządzającego tytułów budowlanych w wydawnictwie Murator. Dotychczas obowiązki te pełniła Renata Krzewska, prezes zarządu Muratora.

-

Anna Kamińska sprawowała dotychczas funkcję redaktor naczelnej grupy tytułów Murator, a w latach 2000-2010 była redaktor naczelną „Muratora”.

Jako dyrektor zarządzająca będzie odpowiadać za wszystkie tytuły drukowane z segmentu budowlanego, które znajdują się w portfolio wydawnictwa („Murator”, wydania specjalne „Muratora”, „Zrób to sam”, „Architektura-murator” i informatory), a także za część przedsięwzięć internetowych związanych z tematyką budowlaną.

Renata Krzewska, która dotąd pełniła funkcję dyrektora zarządzającego tytułów budowlanych, postanowiła skupić się na zarządzaniu spółkami. Krzewska jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym spółek Murator i Time, ponadto zasiada w radach nadzorczych spółek W.M. Murator Projekt i Lemon Record, a także jest członkiem zarządu spółki Murator Expo. 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.