Kamińska zarządza tytułami budowlanymi Muratora

Kamińska zarządza tytułami budowlanymi Muratora

Brief.pl / Ludzie

Anna Kamińska została powołana na stanowisko dyrektora zarządzającego tytułów budowlanych w wydawnictwie Murator. Dotychczas obowiązki te pełniła Renata Krzewska, prezes zarządu Muratora.

-

Anna Kamińska sprawowała dotychczas funkcję redaktor naczelnej grupy tytułów Murator, a w latach 2000-2010 była redaktor naczelną „Muratora”.

Jako dyrektor zarządzająca będzie odpowiadać za wszystkie tytuły drukowane z segmentu budowlanego, które znajdują się w portfolio wydawnictwa („Murator”, wydania specjalne „Muratora”, „Zrób to sam”, „Architektura-murator” i informatory), a także za część przedsięwzięć internetowych związanych z tematyką budowlaną.

Renata Krzewska, która dotąd pełniła funkcję dyrektora zarządzającego tytułów budowlanych, postanowiła skupić się na zarządzaniu spółkami. Krzewska jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym spółek Murator i Time, ponadto zasiada w radach nadzorczych spółek W.M. Murator Projekt i Lemon Record, a także jest członkiem zarządu spółki Murator Expo. 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.