Wiceprezes Google odchodzi, żeby rozwijać chińską firemkę

Wiceprezes Google odchodzi, żeby rozwijać chińską firemkę

Brief.pl / Technologie

Hugo Barra, do niedawna wiceprezes Google odpowiedzialny za rozwój Androida, opuszcza Mountain View. Już niedługo będzie wspierał globalną ekspansję Xiaomi - chińskiego producenta smartfonów.

-

- Po ponad 5 latach w Google i prawie 3 latach pracy w zespole rozwijającym Androida - najbardziej niesamowici ludzie z jakimi kiedykolwiek pracowałem - postanowiłem zacząć nowy rozdział w mojej karierze - napisał na swoim profilu w serwisie Google+ Hugo Barra.

- W ciągu kilku tygodni dołączę do zespołu Xiaomi w Chinach, żeby pomóc im rozwinąć niesamowite portfolio produktów oraz wspomóc globalną ekspansję - dodał.

Xiaomi to producent smartfonów oraz aplikacji mobilnych. Swój pierwszy telefon, z Androidem, firma pokazała w 2011 roku.

- Życzymy Hugo Barrze wszystkiego co najlepsze. Będzie nam go brakowało w Google i cieszymy się, że pozostaje w ekosystemie Androida - można przeczytać w oficjalnym oświadczeniu Google.

W informacjach o odejściu Barry pojawił się wątek miłosny, ale któż by wierzył plotkom? Z pewnością jest to odważny ruch ze strony byłego wiceprezesa Google. I znak, że przyszłość rynku smartfonów naprawdę znajduje się w Chinach.

Jeśli zastanawiacie się jakie smartfony produkuje Xiaomi to poniżej prezentujemy jeden z modeli.

Źródła: The Verge, Google+,  LivingThruGlass.com; fot. stshank/flickr/CC

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.