Warszawa wspiera kreatywnych

Warszawa wspiera kreatywnych

Brief for Poland / Aktualności

Warszawski Miesiąc Kreatywnych to wrześniowa inicjatywa skupiająca szereg działań prowadzonych przez m.st. Warszawa na rzecz rozwoju tutejszego sektora kreatywnego.

-

Do udziału w wydarzeniach zapraszane są osoby, firmy, organizacje i instytucje już działające w sektorze, twórcy dopiero planujący rozpoczęcie własnej działalności w branży kreatywnej oraz wszyscy zainteresowani szeroko pojętą kreatywnością.

Goście Warszawskiego Miesiąca Kreatywnych poznają m.in. tajniki finansowania start-upów, skutecznej budowy marki oraz efektywnego sieciowania. Ponadto dowiedzą się czym jest: design thinking, food design, czy też „przenikanie mody”. Wrześniowe spotkania będą okazją do przyjrzenia się różnym inicjatywom kreatywnym, skonsultowania własnych pomysłów na firmę oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Spotkania sieciujące, panele dyskusyjne, debaty i warsztaty tematyczne są organizowane w ramach projektów: Cross Innovation, Creative Poland, European Creative Cluster Lab oraz Design-led Innovations for Active Ageing.

Warszawski samorząd jest również współorganizatorem Wawa Design Festiwal - pierwszego stołecznego festiwalu designu, w ramach którego odbędzie się kolejna już edycja Creative Miksera.

::

Szczegółowy harmonogram wydarzeń: www.facebook.com/MiesiacKreatywnych

Wawa Design Festiwal: wawadesign.eu

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.