Warszawa wspiera kreatywnych

Warszawa wspiera kreatywnych

Brief for Poland / Aktualności

Warszawski Miesiąc Kreatywnych to wrześniowa inicjatywa skupiająca szereg działań prowadzonych przez m.st. Warszawa na rzecz rozwoju tutejszego sektora kreatywnego.

-

Do udziału w wydarzeniach zapraszane są osoby, firmy, organizacje i instytucje już działające w sektorze, twórcy dopiero planujący rozpoczęcie własnej działalności w branży kreatywnej oraz wszyscy zainteresowani szeroko pojętą kreatywnością.

Goście Warszawskiego Miesiąca Kreatywnych poznają m.in. tajniki finansowania start-upów, skutecznej budowy marki oraz efektywnego sieciowania. Ponadto dowiedzą się czym jest: design thinking, food design, czy też „przenikanie mody”. Wrześniowe spotkania będą okazją do przyjrzenia się różnym inicjatywom kreatywnym, skonsultowania własnych pomysłów na firmę oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Spotkania sieciujące, panele dyskusyjne, debaty i warsztaty tematyczne są organizowane w ramach projektów: Cross Innovation, Creative Poland, European Creative Cluster Lab oraz Design-led Innovations for Active Ageing.

Warszawski samorząd jest również współorganizatorem Wawa Design Festiwal - pierwszego stołecznego festiwalu designu, w ramach którego odbędzie się kolejna już edycja Creative Miksera.

::

Szczegółowy harmonogram wydarzeń: www.facebook.com/MiesiacKreatywnych

Wawa Design Festiwal: wawadesign.eu

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.