Warszawa wspiera kreatywnych

Warszawa wspiera kreatywnych

Brief for Poland / Aktualności

Warszawski Miesiąc Kreatywnych to wrześniowa inicjatywa skupiająca szereg działań prowadzonych przez m.st. Warszawa na rzecz rozwoju tutejszego sektora kreatywnego.

-

Do udziału w wydarzeniach zapraszane są osoby, firmy, organizacje i instytucje już działające w sektorze, twórcy dopiero planujący rozpoczęcie własnej działalności w branży kreatywnej oraz wszyscy zainteresowani szeroko pojętą kreatywnością.

Goście Warszawskiego Miesiąca Kreatywnych poznają m.in. tajniki finansowania start-upów, skutecznej budowy marki oraz efektywnego sieciowania. Ponadto dowiedzą się czym jest: design thinking, food design, czy też „przenikanie mody”. Wrześniowe spotkania będą okazją do przyjrzenia się różnym inicjatywom kreatywnym, skonsultowania własnych pomysłów na firmę oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Spotkania sieciujące, panele dyskusyjne, debaty i warsztaty tematyczne są organizowane w ramach projektów: Cross Innovation, Creative Poland, European Creative Cluster Lab oraz Design-led Innovations for Active Ageing.

Warszawski samorząd jest również współorganizatorem Wawa Design Festiwal - pierwszego stołecznego festiwalu designu, w ramach którego odbędzie się kolejna już edycja Creative Miksera.

::

Szczegółowy harmonogram wydarzeń: www.facebook.com/MiesiacKreatywnych

Wawa Design Festiwal: wawadesign.eu

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.