Nowe funkcje na Twitterze

Nowe funkcje na Twitterze

Brief.pl / Aktualności

Twitter wprowadza nowe funkcje, które mają pomóc użytkownikom nie tylko sprawniej dzielić się treściami, ale również odnajdywać kolejne, potencjalnie interesujące artykuły.

-

Pierwszą, nową funkcjonalnością jest pokazywanie przez Twittera powiązanych treści pod najbardziej popularnymi statusami. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownicy mają szansę pogłębić swoją wiedzę na temat najbardziej popularnych tematów na Twitterze. Ma to również zachęcić portale do intensywniejszego wykorzystywania serwisu mikroblogowego.

Ciekawy test przeprowadził New York Times, który dał możliwość podzielenia się na Twitterze wybranym fragmentem tekstu, który nie jest leadem. Wystarczyło kliknąć w zaznaczony przez dziennikarza fragment tekstu, aby otworzyło się okno Twittera wraz z treścią gotową do podzielenia się. Standardowo, aby umieścić na Twitterze wybrany fragment tekstu, trzeba go zaznaczyć, skopiować, wejść na swoje konto, przekleić oraz dodać link. Skrócenie tej procedury do zaledwie jednego kliknięcia zwiększyło kilkukrotnie na stronie New York Timesa liczbę udostępnień testowanego artykułu.

Od pewnego czasu użytkownicy mogą też zamieszczać wybrane wpisy z Twittera na swoich stronach WWW, poprzez wklejenie kodu. Każdy wpis posiada swój unikatowy kod, który bez problemu można pobrać z menu pod wpisem (funkcja "embed tweet").

Wszystkie zmiany, które wprowadza Twitter mają za zadanie zwiększyć aktywność użytkowników i maksymalnie ułatwić im korzystanie z serwisu. Patrząc na zaangażowanie na specjalistycznych serwisach w USA widać wyraźnie, że Twitter jest chętniej wykorzystywany przez czytelników do dzielenia się treścią niż Facebook. Na polskich serwisach tendencja jest odwrotna.

Obecnie w każdej sekundzie zostaje zamieszczonych 5700 wpisów na Twitterze.

3. sierpnia 2013 został pobity rekord wpisów zamieszczonych w ciągu jednej sekundy - 143199.


Kto z Was ma konto na Twitterze? Jaką widzicie przyszłość dla tego serwisu w Polsce?

 

Źródło: blog.twitter.com


Przeczytaj również:

Jak wybrać właściwy hashtag?

 

Tagi:

twitter

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.