Nowe funkcje na Twitterze

Nowe funkcje na Twitterze

Brief.pl / Aktualności

Twitter wprowadza nowe funkcje, które mają pomóc użytkownikom nie tylko sprawniej dzielić się treściami, ale również odnajdywać kolejne, potencjalnie interesujące artykuły.

-

Pierwszą, nową funkcjonalnością jest pokazywanie przez Twittera powiązanych treści pod najbardziej popularnymi statusami. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownicy mają szansę pogłębić swoją wiedzę na temat najbardziej popularnych tematów na Twitterze. Ma to również zachęcić portale do intensywniejszego wykorzystywania serwisu mikroblogowego.

Ciekawy test przeprowadził New York Times, który dał możliwość podzielenia się na Twitterze wybranym fragmentem tekstu, który nie jest leadem. Wystarczyło kliknąć w zaznaczony przez dziennikarza fragment tekstu, aby otworzyło się okno Twittera wraz z treścią gotową do podzielenia się. Standardowo, aby umieścić na Twitterze wybrany fragment tekstu, trzeba go zaznaczyć, skopiować, wejść na swoje konto, przekleić oraz dodać link. Skrócenie tej procedury do zaledwie jednego kliknięcia zwiększyło kilkukrotnie na stronie New York Timesa liczbę udostępnień testowanego artykułu.

Od pewnego czasu użytkownicy mogą też zamieszczać wybrane wpisy z Twittera na swoich stronach WWW, poprzez wklejenie kodu. Każdy wpis posiada swój unikatowy kod, który bez problemu można pobrać z menu pod wpisem (funkcja "embed tweet").

Wszystkie zmiany, które wprowadza Twitter mają za zadanie zwiększyć aktywność użytkowników i maksymalnie ułatwić im korzystanie z serwisu. Patrząc na zaangażowanie na specjalistycznych serwisach w USA widać wyraźnie, że Twitter jest chętniej wykorzystywany przez czytelników do dzielenia się treścią niż Facebook. Na polskich serwisach tendencja jest odwrotna.

Obecnie w każdej sekundzie zostaje zamieszczonych 5700 wpisów na Twitterze.

3. sierpnia 2013 został pobity rekord wpisów zamieszczonych w ciągu jednej sekundy - 143199.


Kto z Was ma konto na Twitterze? Jaką widzicie przyszłość dla tego serwisu w Polsce?

 

Źródło: blog.twitter.com


Przeczytaj również:

Jak wybrać właściwy hashtag?

 

Tagi:

twitter

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.