Nowe funkcje na Twitterze

Nowe funkcje na Twitterze

Brief.pl / Aktualności

Twitter wprowadza nowe funkcje, które mają pomóc użytkownikom nie tylko sprawniej dzielić się treściami, ale również odnajdywać kolejne, potencjalnie interesujące artykuły.

-

Pierwszą, nową funkcjonalnością jest pokazywanie przez Twittera powiązanych treści pod najbardziej popularnymi statusami. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownicy mają szansę pogłębić swoją wiedzę na temat najbardziej popularnych tematów na Twitterze. Ma to również zachęcić portale do intensywniejszego wykorzystywania serwisu mikroblogowego.

Ciekawy test przeprowadził New York Times, który dał możliwość podzielenia się na Twitterze wybranym fragmentem tekstu, który nie jest leadem. Wystarczyło kliknąć w zaznaczony przez dziennikarza fragment tekstu, aby otworzyło się okno Twittera wraz z treścią gotową do podzielenia się. Standardowo, aby umieścić na Twitterze wybrany fragment tekstu, trzeba go zaznaczyć, skopiować, wejść na swoje konto, przekleić oraz dodać link. Skrócenie tej procedury do zaledwie jednego kliknięcia zwiększyło kilkukrotnie na stronie New York Timesa liczbę udostępnień testowanego artykułu.

Od pewnego czasu użytkownicy mogą też zamieszczać wybrane wpisy z Twittera na swoich stronach WWW, poprzez wklejenie kodu. Każdy wpis posiada swój unikatowy kod, który bez problemu można pobrać z menu pod wpisem (funkcja "embed tweet").

Wszystkie zmiany, które wprowadza Twitter mają za zadanie zwiększyć aktywność użytkowników i maksymalnie ułatwić im korzystanie z serwisu. Patrząc na zaangażowanie na specjalistycznych serwisach w USA widać wyraźnie, że Twitter jest chętniej wykorzystywany przez czytelników do dzielenia się treścią niż Facebook. Na polskich serwisach tendencja jest odwrotna.

Obecnie w każdej sekundzie zostaje zamieszczonych 5700 wpisów na Twitterze.

3. sierpnia 2013 został pobity rekord wpisów zamieszczonych w ciągu jednej sekundy - 143199.


Kto z Was ma konto na Twitterze? Jaką widzicie przyszłość dla tego serwisu w Polsce?

 

Źródło: blog.twitter.com


Przeczytaj również:

Jak wybrać właściwy hashtag?

 

Tagi:

twitter

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.