Nowe funkcje na Twitterze

Nowe funkcje na Twitterze

Brief.pl / Aktualności

Twitter wprowadza nowe funkcje, które mają pomóc użytkownikom nie tylko sprawniej dzielić się treściami, ale również odnajdywać kolejne, potencjalnie interesujące artykuły.

-

Pierwszą, nową funkcjonalnością jest pokazywanie przez Twittera powiązanych treści pod najbardziej popularnymi statusami. Dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownicy mają szansę pogłębić swoją wiedzę na temat najbardziej popularnych tematów na Twitterze. Ma to również zachęcić portale do intensywniejszego wykorzystywania serwisu mikroblogowego.

Ciekawy test przeprowadził New York Times, który dał możliwość podzielenia się na Twitterze wybranym fragmentem tekstu, który nie jest leadem. Wystarczyło kliknąć w zaznaczony przez dziennikarza fragment tekstu, aby otworzyło się okno Twittera wraz z treścią gotową do podzielenia się. Standardowo, aby umieścić na Twitterze wybrany fragment tekstu, trzeba go zaznaczyć, skopiować, wejść na swoje konto, przekleić oraz dodać link. Skrócenie tej procedury do zaledwie jednego kliknięcia zwiększyło kilkukrotnie na stronie New York Timesa liczbę udostępnień testowanego artykułu.

Od pewnego czasu użytkownicy mogą też zamieszczać wybrane wpisy z Twittera na swoich stronach WWW, poprzez wklejenie kodu. Każdy wpis posiada swój unikatowy kod, który bez problemu można pobrać z menu pod wpisem (funkcja "embed tweet").

Wszystkie zmiany, które wprowadza Twitter mają za zadanie zwiększyć aktywność użytkowników i maksymalnie ułatwić im korzystanie z serwisu. Patrząc na zaangażowanie na specjalistycznych serwisach w USA widać wyraźnie, że Twitter jest chętniej wykorzystywany przez czytelników do dzielenia się treścią niż Facebook. Na polskich serwisach tendencja jest odwrotna.

Obecnie w każdej sekundzie zostaje zamieszczonych 5700 wpisów na Twitterze.

3. sierpnia 2013 został pobity rekord wpisów zamieszczonych w ciągu jednej sekundy - 143199.


Kto z Was ma konto na Twitterze? Jaką widzicie przyszłość dla tego serwisu w Polsce?

 

Źródło: blog.twitter.com


Przeczytaj również:

Jak wybrać właściwy hashtag?

 

Tagi:

twitter

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?