250 zgłoszeń do XI edycji Konkursu Złote Spinacze 2013

250 zgłoszeń do XI edycji Konkursu Złote Spinacze 2013

Brief.pl / Aktualności

W minioną środę, 21 sierpnia br., Związek Firm Public Relations, organizator konkursu na najlepsze polskie kampanie PR Złote Spinacze, zakończył przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej, jedenastej edycji. W sumie w I i II terminie zostało przesłanych 250 zgłoszeń.

-

Zgłoszenia konkursowe, które oceniać będzie 51-osobowe grono jury, można było przesłać do 28 kategorii: 16 głównych, 10 sektorowych i 2 specjalnych.

Cieszy nas, że zainteresowanie konkursem stale rośnie, co pokazuje także zwiększająca się liczba podmiotów zgłaszających kampanie. W poprzednich latach były to głównie agencje PR, teraz to również korporacje, NGO i instytucje publiczne. Niewątpliwie jurorzy  mają ciężki orzech do zgryzienia wybierając nominowane projekty. W mijającym roku zrealizowanych zostało  wiele świetnych i inspirujących kampanii- powiedział Rafał Szymczak, prezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Tytuły projektów nominowanych do nagrody głównej zostaną ogłoszone 7 października br.

Gala Konkursu odbędzie się 6 grudnia br. w hotelu Marriott w Warszawie.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.