250 zgłoszeń do XI edycji Konkursu Złote Spinacze 2013

250 zgłoszeń do XI edycji Konkursu Złote Spinacze 2013

Brief.pl / Aktualności

W minioną środę, 21 sierpnia br., Związek Firm Public Relations, organizator konkursu na najlepsze polskie kampanie PR Złote Spinacze, zakończył przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej, jedenastej edycji. W sumie w I i II terminie zostało przesłanych 250 zgłoszeń.

-

Zgłoszenia konkursowe, które oceniać będzie 51-osobowe grono jury, można było przesłać do 28 kategorii: 16 głównych, 10 sektorowych i 2 specjalnych.

Cieszy nas, że zainteresowanie konkursem stale rośnie, co pokazuje także zwiększająca się liczba podmiotów zgłaszających kampanie. W poprzednich latach były to głównie agencje PR, teraz to również korporacje, NGO i instytucje publiczne. Niewątpliwie jurorzy  mają ciężki orzech do zgryzienia wybierając nominowane projekty. W mijającym roku zrealizowanych zostało  wiele świetnych i inspirujących kampanii- powiedział Rafał Szymczak, prezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Tytuły projektów nominowanych do nagrody głównej zostaną ogłoszone 7 października br.

Gala Konkursu odbędzie się 6 grudnia br. w hotelu Marriott w Warszawie.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.