250 zgłoszeń do XI edycji Konkursu Złote Spinacze 2013

250 zgłoszeń do XI edycji Konkursu Złote Spinacze 2013

Brief.pl / Aktualności

W minioną środę, 21 sierpnia br., Związek Firm Public Relations, organizator konkursu na najlepsze polskie kampanie PR Złote Spinacze, zakończył przyjmowanie zgłoszeń do kolejnej, jedenastej edycji. W sumie w I i II terminie zostało przesłanych 250 zgłoszeń.

-

Zgłoszenia konkursowe, które oceniać będzie 51-osobowe grono jury, można było przesłać do 28 kategorii: 16 głównych, 10 sektorowych i 2 specjalnych.

Cieszy nas, że zainteresowanie konkursem stale rośnie, co pokazuje także zwiększająca się liczba podmiotów zgłaszających kampanie. W poprzednich latach były to głównie agencje PR, teraz to również korporacje, NGO i instytucje publiczne. Niewątpliwie jurorzy  mają ciężki orzech do zgryzienia wybierając nominowane projekty. W mijającym roku zrealizowanych zostało  wiele świetnych i inspirujących kampanii- powiedział Rafał Szymczak, prezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Tytuły projektów nominowanych do nagrody głównej zostaną ogłoszone 7 października br.

Gala Konkursu odbędzie się 6 grudnia br. w hotelu Marriott w Warszawie.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.