Wspólne albumy dla użytkowników Facebooka

Wspólne albumy dla użytkowników Facebooka

Brief.pl / Aktualności

W tym tygodniu Facebook udostępnił testowej grupie użytkowników możliwość zarządzania albumami zdjęć z poziomu kilku kont jednocześnie.

-

Użytkownik, który stworzył album będzie mógł dodawać znajomych, którzy do tego samego albumu będą mieli możliwość dodawania własnych zdjęć.

Każdy album na Facebooku może mieć maksymalnie 50 współtwórców. Każdy z nich może dodać do 200 zdjęć. W przyszłości planowane jest przeniesienie tej funkcjonalności również na aplikacje mobilne serwisu.

Współdzielony album może być widoczny dla wszystkich użytkowników, osób, które go współtworzą lub/i ich znajomych. 

Warto pamiętać, że współdzielenie albumów  (tablic) już od dłuższego czasu jest możliwa na serwisie Pinterest.

 

Przeczytaj również:

Mark Zuckerberg walczy o internet dla całego świata

Trending Topics - nowa funkcja na Facebooku

Tagi:

facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.