Wspólne albumy dla użytkowników Facebooka

Wspólne albumy dla użytkowników Facebooka

Brief.pl / Aktualności

W tym tygodniu Facebook udostępnił testowej grupie użytkowników możliwość zarządzania albumami zdjęć z poziomu kilku kont jednocześnie.

-

Użytkownik, który stworzył album będzie mógł dodawać znajomych, którzy do tego samego albumu będą mieli możliwość dodawania własnych zdjęć.

Każdy album na Facebooku może mieć maksymalnie 50 współtwórców. Każdy z nich może dodać do 200 zdjęć. W przyszłości planowane jest przeniesienie tej funkcjonalności również na aplikacje mobilne serwisu.

Współdzielony album może być widoczny dla wszystkich użytkowników, osób, które go współtworzą lub/i ich znajomych. 

Warto pamiętać, że współdzielenie albumów  (tablic) już od dłuższego czasu jest możliwa na serwisie Pinterest.

 

Przeczytaj również:

Mark Zuckerberg walczy o internet dla całego świata

Trending Topics - nowa funkcja na Facebooku

Tagi:

facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.