Wspólne albumy dla użytkowników Facebooka

Wspólne albumy dla użytkowników Facebooka

Brief.pl / Aktualności

W tym tygodniu Facebook udostępnił testowej grupie użytkowników możliwość zarządzania albumami zdjęć z poziomu kilku kont jednocześnie.

-

Użytkownik, który stworzył album będzie mógł dodawać znajomych, którzy do tego samego albumu będą mieli możliwość dodawania własnych zdjęć.

Każdy album na Facebooku może mieć maksymalnie 50 współtwórców. Każdy z nich może dodać do 200 zdjęć. W przyszłości planowane jest przeniesienie tej funkcjonalności również na aplikacje mobilne serwisu.

Współdzielony album może być widoczny dla wszystkich użytkowników, osób, które go współtworzą lub/i ich znajomych. 

Warto pamiętać, że współdzielenie albumów  (tablic) już od dłuższego czasu jest możliwa na serwisie Pinterest.

 

Przeczytaj również:

Mark Zuckerberg walczy o internet dla całego świata

Trending Topics - nowa funkcja na Facebooku

Tagi:

facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.