e-SENS ułatwi prowadzenie biznesu

e-SENS ułatwi prowadzenie biznesu

Brief.pl / Technologie

e-SENS (Electronic Simple European Networked Services) pomoże rozwijać cyfrowe usługi publiczne, które ułatwią przedsiębiorcom prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Unii Europejskiej. Komisja Europejska podpisała już dokument zatwierdzający uruchomienie projektu.

-

Celem przedsięwzięcia jest wprowadzenie usług publicznych opartych na ustandaryzowanej, europejskiej infrastrukturze cyfrowej. e-SENS będzie obejmował rozwiązania, które ułatwią codzienne funkcjonowanie, podróżowanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Unii.

Obywatele i przedsiębiorcy skorzystają z nowoczesnych rozwiązań ICT dotyczących e-sądownictwa, e-administracji, zamówień publicznych, identyfikacji czy podpisu elektronicznego. Dzięki temu zmniejszą się koszty prowadzenia działalności gospodarczej na jednolitym rynku, a podróże po Europie nie będą wymagały dodatkowych formalności administracyjnych.

W projekt zaangażowanych jest prawie 100 partnerów, reprezentujących 20 państw europejskich, w tym Norwegię i Turcję, a także organizacje takie jak ETSI (Europejski Instytut Norm Telekomunikacyjnych) czy OpenPEPPOL.

e-SENS zakończy się w marcu 2016 r. Do tego czasu zostanie wprowadzony szereg rozwiązań technicznych, które mają znacząco wpłynąć na jakość usług i komunikacji z administracją publiczną w całej Europie.

::

Więcej informacji: http://www.esens.eu/home.html

Źródło: www.mg.gov.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.