e-SENS ułatwi prowadzenie biznesu

e-SENS ułatwi prowadzenie biznesu

Brief.pl / Technologie

e-SENS (Electronic Simple European Networked Services) pomoże rozwijać cyfrowe usługi publiczne, które ułatwią przedsiębiorcom prowadzenie działalności gospodarczej na terenie Unii Europejskiej. Komisja Europejska podpisała już dokument zatwierdzający uruchomienie projektu.

-

Celem przedsięwzięcia jest wprowadzenie usług publicznych opartych na ustandaryzowanej, europejskiej infrastrukturze cyfrowej. e-SENS będzie obejmował rozwiązania, które ułatwią codzienne funkcjonowanie, podróżowanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Unii.

Obywatele i przedsiębiorcy skorzystają z nowoczesnych rozwiązań ICT dotyczących e-sądownictwa, e-administracji, zamówień publicznych, identyfikacji czy podpisu elektronicznego. Dzięki temu zmniejszą się koszty prowadzenia działalności gospodarczej na jednolitym rynku, a podróże po Europie nie będą wymagały dodatkowych formalności administracyjnych.

W projekt zaangażowanych jest prawie 100 partnerów, reprezentujących 20 państw europejskich, w tym Norwegię i Turcję, a także organizacje takie jak ETSI (Europejski Instytut Norm Telekomunikacyjnych) czy OpenPEPPOL.

e-SENS zakończy się w marcu 2016 r. Do tego czasu zostanie wprowadzony szereg rozwiązań technicznych, które mają znacząco wpłynąć na jakość usług i komunikacji z administracją publiczną w całej Europie.

::

Więcej informacji: http://www.esens.eu/home.html

Źródło: www.mg.gov.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.