Warszawscy badacze w światowej czołówce

Warszawscy badacze w światowej czołówce

Brief for Poland / Aktualności

Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego znalazło się na 4. miejscu wśród centrów badawczych w Europie i na 13. w na świecie w najnowszym rankingu Webometrics, oceniającym widoczność jednostek badawczych w sieci.

-

Pod uwagę branych było 8000 centrów badawczych z całego świata. ICM wyprzedził takie prestiżowe jednostki, jak Europejska Agencja Kosmiczna czy Towarzystwo Maxa Planca.

Na czele rankingu europejskiego znalazł się CERN (European Organization for Nuclear Research), a światowego National Institutes of Health.

Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego UW istnieje od 1993 roku jako podstawowa, ogólnouczelniana jednostka Uniwersytetu Warszawskiego. Jest centrum badawczym nauk obliczeniowych, dysponującym wielkoskalową infrastrukturą informatyczną i informacyjną. Szczególny nacisk kładzie się w ICM na matematyczne podstawy modelowania komputerowego i ich zastosowania w nauce, technice i gospodarce.



::

Światowy Ranking Centrów Badawczych Webometrics przygotowywany jest dwa razy w roku przez Consejo Superior de Investigaciones Científicas w Madrycie. Ocenie podlega obecność i aktywność jednostki naukowej w sieci. W rankingu bierze się pod uwagę takie wskaźniki, jak: liczba stron internetowych danej instytucji pojawiających się w wyszukiwarkach, widoczność czy liczba zewnętrznych linków prowadzących do jej strony, aktywność akademicka w postaci publikacji i liczba cytowań w Google Scholar.

Szczegółowe dane dostępne są na stronie internetowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.