Nowy wygląd grup dyskusyjnych na LinkedIn

Nowy wygląd grup dyskusyjnych na LinkedIn

Brief.pl / Aktualności

Obecnie na serwisie jest ponad 2 mln grup dyskusyjnych. Dotyczą one niemal każdej dziedziny biznesu, marketingu, technologii czy reklamy.

-

Najważniejsze jednak jest to, że grupy nie są martwymi tworami. Co minutę powstaje 200 nowych dyskusji, a co tydzień pojawia się 8 tys. kolejnych grup.

Czy korzystacie regularnie z LinkedIn? Wpisujcie linki do swoich profili w komentarzach.

Poniżej prezentujemy infografikę z kilkoma ciekawymi danymi:

Grupy na LinkedIn

Źródło: blog.linkedin.com


Zobacz również:

LinkedIn wprowadził posty sponsorowane

Tagi:

linkedin

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.