50 kreatywnych 2013: Pakamera, czyli biznes z potrzeby chwili

Brief TV / Inspiracje

Julita i Mateusz Wojczakowscy to przykład osób, które świetnie wyczuły trendy. Z założycielami serwisu Pakamera.pl, którzy znaleźli się w tegorocznym rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie „Briefu", rozmawiamy o początkach i rozwoju ich biznesu oraz działaniach promocyjnych w czasach, gdy media społecznościowe dopiero raczkowały.

-

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.