Trzy nowe osoby w John Pitcher

Trzy nowe osoby w John Pitcher

Brief.pl / Ludzie

Agencja John Pitcher zakończyła właśnie rekrutację do dwóch działów: kreacji i obsługi klienta, wzmacniając dotychczasowy zespół trzema nowymi osobami: Pauliną Imiołek, Pauliną Zadrożną i Jędrzejem Piotrowskim.

-

Paulina Imiołek objęła stanowisko creative. Od 2010 r. była związana z krakowską agencją interaktywną Insignia. Tworzyła kreacje dla Unilever, BSH, Mokate czy Subway Polska. W John Pitcher tworzy koncepcje kreatywne dla nowych i obecnych klientów agencji. Wsparciem dla Pauliny został Jędrzej Piotrowski jako junior copywriter. Swoją karierę rozpoczynał od stażu w Havas Warsaw, gdzie realizował zadania między innymi dla Citroena, IKEA czy Orange.  

Wzmocnienia nastąpiły również w dziale client service do którego dołączyła Paulina Zadrożna obejmując stanowisko account managera. Zadrożna wcześniej pracowała w grupie Euro-Zet i agencji Artegence. W ramach John Pitcher odpowiedzialna jest za obsługę Kompanii Piwowarskiej, PGNiG oraz Ministerstwa Środowiska. Wspiera również prace new businessowe.

John Pitcher będzie poszukiwał kolejnych współpracowników. - Dalsze zmiany planujemy w niedalekiej przyszłości. Naszym priorytetem teraz jest dział strategii – mówi Marek Łapczyński, client service ddirector i wiceprezes zarządu.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.