Trzy nowe osoby w John Pitcher

Trzy nowe osoby w John Pitcher

Brief.pl / Ludzie

Agencja John Pitcher zakończyła właśnie rekrutację do dwóch działów: kreacji i obsługi klienta, wzmacniając dotychczasowy zespół trzema nowymi osobami: Pauliną Imiołek, Pauliną Zadrożną i Jędrzejem Piotrowskim.

-

Paulina Imiołek objęła stanowisko creative. Od 2010 r. była związana z krakowską agencją interaktywną Insignia. Tworzyła kreacje dla Unilever, BSH, Mokate czy Subway Polska. W John Pitcher tworzy koncepcje kreatywne dla nowych i obecnych klientów agencji. Wsparciem dla Pauliny został Jędrzej Piotrowski jako junior copywriter. Swoją karierę rozpoczynał od stażu w Havas Warsaw, gdzie realizował zadania między innymi dla Citroena, IKEA czy Orange.  

Wzmocnienia nastąpiły również w dziale client service do którego dołączyła Paulina Zadrożna obejmując stanowisko account managera. Zadrożna wcześniej pracowała w grupie Euro-Zet i agencji Artegence. W ramach John Pitcher odpowiedzialna jest za obsługę Kompanii Piwowarskiej, PGNiG oraz Ministerstwa Środowiska. Wspiera również prace new businessowe.

John Pitcher będzie poszukiwał kolejnych współpracowników. - Dalsze zmiany planujemy w niedalekiej przyszłości. Naszym priorytetem teraz jest dział strategii – mówi Marek Łapczyński, client service ddirector i wiceprezes zarządu.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.