Tracisz czas przez Facebooka?

Brief.pl / Inspiracje

Robert R. Morris i Dan McDuff zbudowali urządzenie, które po podłączeniu do komputera razi prądem użytkownika, gdy ten zbyt dużo czasu poświęca mediom społecznościowym.

-

Oczywiście porażenie niskim napięciem jest bezpieczne dla zdrowia, jednak wywołuje nieprzyjemne uczucie.

Twórcy na pomysł wpadli podczas pisania prac doktoranckich. Okazało się, że w tygodniu tracą około 50 godzin na przeglądanie Facebooka, co wpływa negatywnie na ich efektywność.

Urządzenie otrzymało przewrotną nazwę "Pavlov Poke", która ma nawiązywać zarówno do badań sławnego naukowca, jak również do jednej z funkcji Facebooka (Poke, czyli "zaczepianie").

Zastanawia nas tylko, jak długo z urządzeniem wytrzymałyby osoby, których praca jest związana z mediami społecznościowymi i Facebookiem. Porażenie po każdym zamieszczonym poście, komentarzu czy polubieniu? ;-)

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.