wp - grudzien 2016

Prezentacja nowego Peugeot 2008 (case study)

Prezentacja nowego Peugeot 2008 (case study)

Brief.pl / Inspiracje

Prezentacja nowego Peugeot 2008 na polskim rynku dla sieci dealerskiej Peugeot Polska, dziennikarzy i klientów flotowych - case study.

-

Data: 18 – 21 czerwca 2013
Klient: Peugeot Polska
Miejsce: Hotel Korona w miejscowości Kruki
Projekt: Agencja Don’t Worry

1. Klient
Peugeot Polska – to jeden z motoryzacyjnym importerów samochodów osobowych, dostawczych i rowerów. Wiosną 2013 roku na światowych rynkach swoją premierę miał nowy Peugeot 2008.

Agencji Don’t Worry Norberta Kabaczyńskiego powierzono prezentację nowego 2008 na polskim rynku zorganizowaną dla sieci dealerskiej Peugeot Polska, dziennikarzy i klientów flotowych oraz kompleksową obsługę związaną z tymi eventami. To była już druga okazja do współpracy obu firm.

Nowy Peugeot 2008 zaprojektowano tak, aby auto posiadało cechy miejskiego kompaktu z podwyższonym nadwoziem i właściwościami samochodu terenowego. Strategią marki Peugeot była kontynuacja rozwoju linii modelowej crossoverów po sukcesie modelu 3008 oraz cieszącego się popularnością wśród klientów miejskiego Peugeot 208.

2. Potrzeba
Nowy Peugeot 2008 jest skierowany do szerokiej grupy odbiorców, dlatego głównym celem zorganizowanych eventów była prezentacja nowego modelu oraz zbudowanie świadomości 2008 wśród dealerów Peugeot Polska, dziennikarzy motoryzacyjnych oraz klientów flotowych.



3.  Rozwiązanie
Prezentacja odbyła się w dniach 18-21 czerwca 2013 roku: 18.06 - sieć dealerska, 19.06 - dziennikarze, 20.06 - klienci flotowi.

Każdy z trzech eventów rozpoczął się konferencją w Hotelu Korona w miejscowości Kruki, na której wszyscy zaproszeni mieli okazję poznać nowego crossovera, jego parametry i możliwości, mogli zobaczyć wnętrze oraz zapoznać się z zastosowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Wieczorem, w trakcie uroczystej kolacji, goście mogli odprężyć się przy krótkich aranżacjach muzycznych, w trakcie których artyści akcentowali atrybuty nowego Peugeot 2008, podkreślając je odpowiednio dobranymi utworami, linią melodyczną oraz budującymi odpowiedni klimat wizualizacjami i grą świateł.

Kluczowym elementem wydarzenia była organizacja jazd próbnych dla wszystkich gości. Zarówno dealerzy Peugeot Polska, dziennikarze oraz klienci flotowi mogli sprawdzić w praktyce, jak nowy Peugeot 2008 radzi sobie zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i plenerowej.

4. Efekt
Celem eventu było oficjalne wprowadzenie Peugeot 2008 na polski rynek oraz zbudowanie świadomości na temat nowego modelu wśród sieci dealerskiej Peugeot Polska i przedstawicieli mediów, a także wzbudzenie zainteresowania u potencjalnych klientów flotowych.

Zorganizowana przez Agencję Don’t Worry prezentacja nowego Peugeot 2008 odbiła się echem w mediach branżowych, czego dowodem są m.in. publikacje w magazynach oraz w motoryzacyjnych portalach internetowych - łącznie 54 materiały. Ekwiwalent reklamowy wyniósł 2 022 389,50 zł.

Udany debiut 2008 na rynkach europejskich poskutkował zwiększeniem mocy produkcyjnych zakładów produkcyjnych w Miluzie. Dwa miesiące po wprowadzeniu na rynek przyjęto już 26.000 zamówień w Europie.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.