Powstaje "The Lego Movie"

Brief.pl / Inspiracje

Zapowiedź pierwszego w historii pełnometrażowego filmu przygodowego Lego jest już dostępna. Pełna wersja „The Lego Movie" ma pojawić się w kinach na całym świecie w lutym 2014.

-

W oryginalnej wersji produkcji udział biorą: Chris Pratt, Will Ferrell, Elizabeth Banks, Will Arnett, Nick Offerman i Brie Alison, a także Liam Neeson i Morgan Freeman. Jak podano do wiadomości w trakcie międzynarodowego konwentu Comic-Con w San Diego, żeby uczcić debiut w branży produkcji pełnometrażowych, Grupa Lego wprowadzi także do sprzedaży kolekcję zestawów inspirowanych filmem.

Marka Lego inspiruje do twórczego działania od dziesięcioleci. Nie jesteśmy więc zaskoczeni, że pierwsza pełnometrażowa produkcja wzbudza tak wiele emocji - powiedziała Jill Wilfert, wiceprezes ds. licencji i rozrywki w Grupie Lego.Doceniamy współpracę z naszymi partnerami i cieszymy się, że wspólnie możemy budować tak zróżnicowane i zaskakujące portfolio produktów. Dzięki nim fani w każdym wieku i na całym świecie będą mogli świętować ten wielki krok w historii marki -dodała Wilfert opowiadając o szeroko zakrojonych działaniach wspierających promocję filmu.

 

Film Fabularny

The Lego Movie” pojawi się w kinach w wybranych krajach w pierwszym tygodniu lutego 2014. Komputerowa animacja 3D opowiada o przygodach Emmeta - typowej, niczym nie wyróżniającej się minifigurce Lego, która nagle staje się niezwykłą postacią i kluczem do ocalenia świata. Razem z grupą innych figurek podejmuje epicką misję powstrzymania złego tyrana. Jest to zadanie, do którego Emmet jest zdecydowanie nieprzygotowany, co jest przyczyną wielu komicznych sytuacji.

Film wyreżyserowali Phil Lord i Christopher Miller ("21 Jump Street", "Klopsiki i inne zjawiska pogodowe"). Z oryginalnego scenariusza, opowieści Dana Hagemana, Kevina Hagemana, Phila Lorda i Christophera Millera, powstał film oparty na zabawkach Lego. W filmie wystąpi kilka najpopularniejszych na świecie minifigurek Lego oraz zupełnie nowe postaci. Firma Lego zaprasza fanów, którzy od pokoleń korzystają z innowacyjnych zabawek i niezwykle popularnych gier wideo do doświadczenia ich wizualnie niepowtarzalnego świata, w zupełnie nowej odsłonie. Film został wyprodukowany przez Dana Lin ("Sherlock Holmes", "Sherlock Holmes: Gra Cieni") i Roya Lee ("Infiltracja", "Jak wytresować smoka"). „The Lego Movie" dystrybuowany będzie przez Warner Bros Pictures, Warner Bros Entertainment Company, a w wybranych krajach przez Village Roadshow Pictures.

 

Zestawy konstrukcyjne

Zainspirowany kluczowymi scenami z filmu z udziałem minifigurek w roli głównych bohaterów - zbiór 17 zestawów Lego pozwoli przenieść akcje z ekranu kinowego do pokoju zabaw. Dodatkowo, linia minifigurek kolekcjonerskich powiększy się o pierwszych hollywoodzkich bohaterów zainspirowanych filmem, powstanie aż 16 nowych postaci Lego.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.