Karaszewski na czele Walk Digital

Karaszewski na czele Walk Digital

Brief.pl / Ludzie

Walk integruje wszystkie funkcje digitalowe grupy w ramach nowego podmiotu – Walk Digital. Stanowisko managing directora objął Jacek Karaszewski, który dołączył do Walk 1 sierpnia br.

-

Do jego obowiązków będzie należało zarządzanie agencjami Walk Digital i Walk Social Media, a także doradztwo i nadzór strategiczny nad projektami digitalowymi realizowanymi dla klientów grupy Walk.

Karaszewski posiada dwunastoletnie doświadczenie w zakresie opracowywania kompleksowych strategii komunikacyjnych w mediach cyfrowych. W dotychczasowej karierze odpowiadał m.in. za zarządzanie agencją Max Weber (Young&Rubicam Brands), Babilon Inc. oraz pełnił rolę creative & managing partnera w agencji Endorfine.

Realizowane przez niego projekty były nagradzane, m.in. w konkursach: Golden Drum, KTR, Kreatura, Złote Orły, FWA i Golden Arrow.

::

Walk jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach Walk funkcjonuje obecnie sześć business unitów: Walk Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/interactive; Walk PR – zajmujący się komunikacją PR; Walk Digital – prowadzący projekty z zakresu digital marketing; Walk Social Media – prowadzący projekty społecznościowe; Walk Events – specjalizujący się w eventach; Walk Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe oraz Walk Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.

Walk Digital rozszerzy kompetencje Walk w zakresie kompleksowej komunikacji w obszarze mediów cyfrowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.