Karaszewski na czele Walk Digital

Karaszewski na czele Walk Digital

Brief.pl / Ludzie

Walk integruje wszystkie funkcje digitalowe grupy w ramach nowego podmiotu – Walk Digital. Stanowisko managing directora objął Jacek Karaszewski, który dołączył do Walk 1 sierpnia br.

-

Do jego obowiązków będzie należało zarządzanie agencjami Walk Digital i Walk Social Media, a także doradztwo i nadzór strategiczny nad projektami digitalowymi realizowanymi dla klientów grupy Walk.

Karaszewski posiada dwunastoletnie doświadczenie w zakresie opracowywania kompleksowych strategii komunikacyjnych w mediach cyfrowych. W dotychczasowej karierze odpowiadał m.in. za zarządzanie agencją Max Weber (Young&Rubicam Brands), Babilon Inc. oraz pełnił rolę creative & managing partnera w agencji Endorfine.

Realizowane przez niego projekty były nagradzane, m.in. w konkursach: Golden Drum, KTR, Kreatura, Złote Orły, FWA i Golden Arrow.

::

Walk jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach Walk funkcjonuje obecnie sześć business unitów: Walk Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/interactive; Walk PR – zajmujący się komunikacją PR; Walk Digital – prowadzący projekty z zakresu digital marketing; Walk Social Media – prowadzący projekty społecznościowe; Walk Events – specjalizujący się w eventach; Walk Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe oraz Walk Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.

Walk Digital rozszerzy kompetencje Walk w zakresie kompleksowej komunikacji w obszarze mediów cyfrowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.