Karaszewski na czele Walk Digital

Karaszewski na czele Walk Digital

Brief.pl / Ludzie

Walk integruje wszystkie funkcje digitalowe grupy w ramach nowego podmiotu – Walk Digital. Stanowisko managing directora objął Jacek Karaszewski, który dołączył do Walk 1 sierpnia br.

-

Do jego obowiązków będzie należało zarządzanie agencjami Walk Digital i Walk Social Media, a także doradztwo i nadzór strategiczny nad projektami digitalowymi realizowanymi dla klientów grupy Walk.

Karaszewski posiada dwunastoletnie doświadczenie w zakresie opracowywania kompleksowych strategii komunikacyjnych w mediach cyfrowych. W dotychczasowej karierze odpowiadał m.in. za zarządzanie agencją Max Weber (Young&Rubicam Brands), Babilon Inc. oraz pełnił rolę creative & managing partnera w agencji Endorfine.

Realizowane przez niego projekty były nagradzane, m.in. w konkursach: Golden Drum, KTR, Kreatura, Złote Orły, FWA i Golden Arrow.

::

Walk jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach Walk funkcjonuje obecnie sześć business unitów: Walk Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/interactive; Walk PR – zajmujący się komunikacją PR; Walk Digital – prowadzący projekty z zakresu digital marketing; Walk Social Media – prowadzący projekty społecznościowe; Walk Events – specjalizujący się w eventach; Walk Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe oraz Walk Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.

Walk Digital rozszerzy kompetencje Walk w zakresie kompleksowej komunikacji w obszarze mediów cyfrowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.