Debata: Efekt synergii, czyli jak zwiększyć skuteczność tradycyjnych form reklamowych...

Brief TV / Wiedza

Zapraszamy na relację z debaty, która miała miejsce podczas drugiej edycji Welcome Festivalu - Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Marketingu Miejsc. Tematem głównym był "Efekt synergii, czyli jak zwiększyć skuteczność tradycyjnych form reklamowych za pomocą mediów cyfrowych".

-

W debacie udział wzięli (od lewej):
Anna Korolczuk, Discovery Polska;
Bartosz Mielczarski, Atmedia;
Piotr Adamczyk, MEC;
Agnieszka Szlaska, Clear Channel Poland;
Anna Grygorcewicz, Clear Channel;
Artur Jabłoński, MSU Publishing;
Mikołaj Nowak, "Fakty" TVN;
Jacek Szymczyk, Discovery Polska

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.