wp - grudzien 2016

Łazarski wykształci specjalistów e-commerce

Łazarski wykształci specjalistów e-commerce

Brief.pl / Wiedza

W roku akademickim 2013/2014 uczelnia Łazarskiego przy strategicznej współpracy z e-Commerce Polska oraz pod merytoryczną egidą ekspertów z Fact-Finder rozpocznie kształcenie specjalistów e-commerce.

-

Jak zapewniają twórcy kierunku, to rosnące potrzeby pracodawców w zakresie wyspecjalizowanych kadr w obszarze e-commerce doprowadziły do powstania programu studiów podyplomowych e-commerce. Program został stworzony przez ekspertów rynku e-commerce przy współpracy strategicznej z e-Izbą - Izbą Gospodarki Elektronicznej. Ma on skupić się na praktycznym podejściu do zagadnienia e-commerce oraz przedstawianiu rzeczywistych business casów. Ponadto partnerzy studiów przekonują, że najlepsi studenci otrzymają możliwość zatrudnienia.

- Jak większość pracodawców borykamy się z problemem braku wykwalifikowanych kadr z obszaru e-commerce. Ponadto, wśród wielu firm handlowych nadal brakuje pełnego zrozumienia procesu jakim jest prowadzenie biznesu online. Zdecydowaliśmy się wesprzeć program z powodu dynamicznie rozwijających się potrzeb zatrudnienia na całym rynku e-commerce, zarówno po stronie dostawców rozwiązań takich jak my, jak też klientów, myślących o uruchomieniu kanału sprzedaży online – mówi Justyna Skorupska, dyrektor zarządzająca Fact-Finder Partner Polska, członek komitetu założycielskiego e-Commerce Polska.

Udział handlu internetowego w całości obrotów w Polsce systematycznie wzrasta. W porównaniu z rozwiniętymi rynkami krajów zachodnich dynamika tego wzrostu jest dwukrotnie większa. To pozwala sądzić, że Polska w ciągu najbliższych pięciu lat osiągnie poziom e-sprzedaży taki jak np. Niemcy lub Wielka Brytania - w tych krajach e-sprzedaż stanowi średnio ok. 10 proc. PKB.

- Zaangażowanie e-Izby Izby Gospodarki Elektronicznej w projekt studiów podyplomowych jest naturalną konsekwencją sytuacji rynkowej. Każdego dnia otrzymujemy zapytania, jak znaleźć specjalistów od różnych sektorów e-commerce. Nie wystarczy już biegła znajomość narzędzi interaktywnych do projektowania i optymalizacji procesów sprzedaży w sieci, ale przede wszystkim poszukiwana jest umiejętność pozyskiwania i obsługi klientów w internecie. - tłumaczy Patrycja Staniszewska z e-Commerce Polska.

::


Więcej informacji na temat studiów można przeczytać na stronie: rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/akademia-marketera/e-commerce/

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.