Łazarski wykształci specjalistów e-commerce

Łazarski wykształci specjalistów e-commerce

Brief.pl / Wiedza

W roku akademickim 2013/2014 uczelnia Łazarskiego przy strategicznej współpracy z e-Commerce Polska oraz pod merytoryczną egidą ekspertów z Fact-Finder rozpocznie kształcenie specjalistów e-commerce.

-

Jak zapewniają twórcy kierunku, to rosnące potrzeby pracodawców w zakresie wyspecjalizowanych kadr w obszarze e-commerce doprowadziły do powstania programu studiów podyplomowych e-commerce. Program został stworzony przez ekspertów rynku e-commerce przy współpracy strategicznej z e-Izbą - Izbą Gospodarki Elektronicznej. Ma on skupić się na praktycznym podejściu do zagadnienia e-commerce oraz przedstawianiu rzeczywistych business casów. Ponadto partnerzy studiów przekonują, że najlepsi studenci otrzymają możliwość zatrudnienia.

- Jak większość pracodawców borykamy się z problemem braku wykwalifikowanych kadr z obszaru e-commerce. Ponadto, wśród wielu firm handlowych nadal brakuje pełnego zrozumienia procesu jakim jest prowadzenie biznesu online. Zdecydowaliśmy się wesprzeć program z powodu dynamicznie rozwijających się potrzeb zatrudnienia na całym rynku e-commerce, zarówno po stronie dostawców rozwiązań takich jak my, jak też klientów, myślących o uruchomieniu kanału sprzedaży online – mówi Justyna Skorupska, dyrektor zarządzająca Fact-Finder Partner Polska, członek komitetu założycielskiego e-Commerce Polska.

Udział handlu internetowego w całości obrotów w Polsce systematycznie wzrasta. W porównaniu z rozwiniętymi rynkami krajów zachodnich dynamika tego wzrostu jest dwukrotnie większa. To pozwala sądzić, że Polska w ciągu najbliższych pięciu lat osiągnie poziom e-sprzedaży taki jak np. Niemcy lub Wielka Brytania - w tych krajach e-sprzedaż stanowi średnio ok. 10 proc. PKB.

- Zaangażowanie e-Izby Izby Gospodarki Elektronicznej w projekt studiów podyplomowych jest naturalną konsekwencją sytuacji rynkowej. Każdego dnia otrzymujemy zapytania, jak znaleźć specjalistów od różnych sektorów e-commerce. Nie wystarczy już biegła znajomość narzędzi interaktywnych do projektowania i optymalizacji procesów sprzedaży w sieci, ale przede wszystkim poszukiwana jest umiejętność pozyskiwania i obsługi klientów w internecie. - tłumaczy Patrycja Staniszewska z e-Commerce Polska.

::


Więcej informacji na temat studiów można przeczytać na stronie: rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/akademia-marketera/e-commerce/

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.