Łazarski wykształci specjalistów e-commerce

Łazarski wykształci specjalistów e-commerce

Brief.pl / Wiedza

W roku akademickim 2013/2014 uczelnia Łazarskiego przy strategicznej współpracy z e-Commerce Polska oraz pod merytoryczną egidą ekspertów z Fact-Finder rozpocznie kształcenie specjalistów e-commerce.

-

Jak zapewniają twórcy kierunku, to rosnące potrzeby pracodawców w zakresie wyspecjalizowanych kadr w obszarze e-commerce doprowadziły do powstania programu studiów podyplomowych e-commerce. Program został stworzony przez ekspertów rynku e-commerce przy współpracy strategicznej z e-Izbą - Izbą Gospodarki Elektronicznej. Ma on skupić się na praktycznym podejściu do zagadnienia e-commerce oraz przedstawianiu rzeczywistych business casów. Ponadto partnerzy studiów przekonują, że najlepsi studenci otrzymają możliwość zatrudnienia.

- Jak większość pracodawców borykamy się z problemem braku wykwalifikowanych kadr z obszaru e-commerce. Ponadto, wśród wielu firm handlowych nadal brakuje pełnego zrozumienia procesu jakim jest prowadzenie biznesu online. Zdecydowaliśmy się wesprzeć program z powodu dynamicznie rozwijających się potrzeb zatrudnienia na całym rynku e-commerce, zarówno po stronie dostawców rozwiązań takich jak my, jak też klientów, myślących o uruchomieniu kanału sprzedaży online – mówi Justyna Skorupska, dyrektor zarządzająca Fact-Finder Partner Polska, członek komitetu założycielskiego e-Commerce Polska.

Udział handlu internetowego w całości obrotów w Polsce systematycznie wzrasta. W porównaniu z rozwiniętymi rynkami krajów zachodnich dynamika tego wzrostu jest dwukrotnie większa. To pozwala sądzić, że Polska w ciągu najbliższych pięciu lat osiągnie poziom e-sprzedaży taki jak np. Niemcy lub Wielka Brytania - w tych krajach e-sprzedaż stanowi średnio ok. 10 proc. PKB.

- Zaangażowanie e-Izby Izby Gospodarki Elektronicznej w projekt studiów podyplomowych jest naturalną konsekwencją sytuacji rynkowej. Każdego dnia otrzymujemy zapytania, jak znaleźć specjalistów od różnych sektorów e-commerce. Nie wystarczy już biegła znajomość narzędzi interaktywnych do projektowania i optymalizacji procesów sprzedaży w sieci, ale przede wszystkim poszukiwana jest umiejętność pozyskiwania i obsługi klientów w internecie. - tłumaczy Patrycja Staniszewska z e-Commerce Polska.

::


Więcej informacji na temat studiów można przeczytać na stronie: rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/akademia-marketera/e-commerce/

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.