Polska firma sponsorem Borussii Dortmund

Polska firma sponsorem Borussii Dortmund

Brief.pl / Aktualności

Oknoplast, który niedawno przedłużył umowę sponsorską z włoskim Interem Mediolan, przez najbliższy rok będzie również jednym ze sponsorów niemieckiego zespołu.

-

Oknoplast został sponsorem trzeciego stopnia. Logotyp firmy będzie się pojawiał w trakcie meczów na stadionie Signal Iduna Park.

Obecnie w zespole z Dortmundu gra trzech Polaków: Robert Lewandowski,  Jakub Błaszczykowski oraz Łukasz Piszczek. Cała trójka będzie też obecna na materiałach promocyjnych Oknoplastu. Zespół Borussii  zagrał w maju tego roku w finale Ligi Mistrzów, gdzie musiał uznać wyższość innego niemieckiego klubu - Bayernu Monachium.

Nie bez znaczenia było też to, że kluczowymi zawodnikami zespołu jest trzech reprezentantów Polski: Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski i Łukasz Piszczek.  Jesteśmy dumni, że wspólnie z tymi piłkarzami promujemy najwyższą polską jaskość, a dodatkowo jesteśmy ambasadorami naszego kraju na rynkach zachodnich i jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek  – dodaje Mikołaj Placek, prezes zarządu Oknoplast.

Oprócz sponsorowania zespołów z Dortmundu oraz Mediolanu, Oknoplast wspiera również drużynę MKS Puszcza Niepołomice, który wywalczył historyczny awans do I ligi polskiej.

::

Przeczytaj także wywiad z Mikołajem Plackiem, prezesem Oknoplastu: "Wizerunek Polski nie pomaga rodzimym firmom"

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.