wp - grudzien 2016

Obierz kierunek z „Różą promocji”

Obierz kierunek z „Różą promocji”

Brief for Poland / Aktualności

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego zaprasza beneficjentów Programu Regionalnego dla rozwoju Pomorza Zachodniego do udziału w bezpłatnym konkursie „Róża promocji”, w którym zostaną nagrodzone najlepiej promowane projekty.

-

Siłą udanej inwestycji jest odpowiednia promocja. Projekt można pokazać światu na wiele sposobów, m.in. poprzez kontakt z mediami, zachęcanie do korzystania z efektów inwestycji, organizację spotkań i wydarzeń, prowadzenie strony internetowej lub profili na portalach społecznościowych. Obranie właściwych kierunków w komunikacji marketingowej i społecznej prowadzi do sukcesu, którego wyznacznikiem jest duża popularnoś

projektu. „Róża promocji” wskaże dobre praktyki i wyróżni najlepsze działania promocyjne. Eksperci, tworzący Kapitułę Konkursu po ocenie nadesłanych zgłoszeń zdecydują, komu w udziale przypadnie zwycięstwo.

Dlaczego warto się zgłosić? Oprócz atrakcyjnych nagród rzeczowych organizator zapewnia laureatom dodatkowe działania promocyjne. Wyróżnione przedsięwzięcia zostaną opisane w dzienniku regionalnym oraz w publikacji zawierającej najlepsze praktyki promocji projektów RPO WZ.

Na zgłoszenia czekamy do 18 września 2013 r.

Na stronie konkursu www.rozapromocji.pl umieściliśmy pakiet niezbędnych informacji. Znajdują się tam również wszystkie dokumenty oraz interesujące porady, dotyczące efektywnej promocji projektów oraz poprawnego przygotowania zgłoszenia do konkursu.

 

Na pytania w sprawie konkursu odpowiadają:

Jacek Rutkowski i Piotr Koziróg

tel. kom. 605-517-004, 605-517-009

tel./faks: 61 849 90 40 (wew. 103 i 102)

e-mail: konkurs@smartlink.pl

Biuro Konkursu „Róża promocji”

Ul. Zjazd 2/4
60-653 Poznań


Konkurs odbywa się pod patronatem Ministra Rozwoju Regionalnego oraz Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego. Partnerami są: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego i Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego.

Patronat medialny nad konkursem objęli: miesięcznik marketingowy BRIEF, Radio Szczecin, Radio Koszalin, Głos Szczeciński oraz Głos Koszaliński.

Biuro Konkursu prowadzi firma Smartlink, specjalizująca się w promocji funduszy europejskich i dobrych praktyk.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.