Obierz kierunek z „Różą promocji”

Obierz kierunek z „Różą promocji”

Brief for Poland / Aktualności

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego zaprasza beneficjentów Programu Regionalnego dla rozwoju Pomorza Zachodniego do udziału w bezpłatnym konkursie „Róża promocji”, w którym zostaną nagrodzone najlepiej promowane projekty.

-

Siłą udanej inwestycji jest odpowiednia promocja. Projekt można pokazać światu na wiele sposobów, m.in. poprzez kontakt z mediami, zachęcanie do korzystania z efektów inwestycji, organizację spotkań i wydarzeń, prowadzenie strony internetowej lub profili na portalach społecznościowych. Obranie właściwych kierunków w komunikacji marketingowej i społecznej prowadzi do sukcesu, którego wyznacznikiem jest duża popularnoś

projektu. „Róża promocji” wskaże dobre praktyki i wyróżni najlepsze działania promocyjne. Eksperci, tworzący Kapitułę Konkursu po ocenie nadesłanych zgłoszeń zdecydują, komu w udziale przypadnie zwycięstwo.

Dlaczego warto się zgłosić? Oprócz atrakcyjnych nagród rzeczowych organizator zapewnia laureatom dodatkowe działania promocyjne. Wyróżnione przedsięwzięcia zostaną opisane w dzienniku regionalnym oraz w publikacji zawierającej najlepsze praktyki promocji projektów RPO WZ.

Na zgłoszenia czekamy do 18 września 2013 r.

Na stronie konkursu www.rozapromocji.pl umieściliśmy pakiet niezbędnych informacji. Znajdują się tam również wszystkie dokumenty oraz interesujące porady, dotyczące efektywnej promocji projektów oraz poprawnego przygotowania zgłoszenia do konkursu.

 

Na pytania w sprawie konkursu odpowiadają:

Jacek Rutkowski i Piotr Koziróg

tel. kom. 605-517-004, 605-517-009

tel./faks: 61 849 90 40 (wew. 103 i 102)

e-mail: konkurs@smartlink.pl

Biuro Konkursu „Róża promocji”

Ul. Zjazd 2/4
60-653 Poznań


Konkurs odbywa się pod patronatem Ministra Rozwoju Regionalnego oraz Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego. Partnerami są: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego i Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego.

Patronat medialny nad konkursem objęli: miesięcznik marketingowy BRIEF, Radio Szczecin, Radio Koszalin, Głos Szczeciński oraz Głos Koszaliński.

Biuro Konkursu prowadzi firma Smartlink, specjalizująca się w promocji funduszy europejskich i dobrych praktyk.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.