Obierz kierunek z „Różą promocji”

Obierz kierunek z „Różą promocji”

Brief for Poland / Aktualności

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego zaprasza beneficjentów Programu Regionalnego dla rozwoju Pomorza Zachodniego do udziału w bezpłatnym konkursie „Róża promocji”, w którym zostaną nagrodzone najlepiej promowane projekty.

-

Siłą udanej inwestycji jest odpowiednia promocja. Projekt można pokazać światu na wiele sposobów, m.in. poprzez kontakt z mediami, zachęcanie do korzystania z efektów inwestycji, organizację spotkań i wydarzeń, prowadzenie strony internetowej lub profili na portalach społecznościowych. Obranie właściwych kierunków w komunikacji marketingowej i społecznej prowadzi do sukcesu, którego wyznacznikiem jest duża popularnoś

projektu. „Róża promocji” wskaże dobre praktyki i wyróżni najlepsze działania promocyjne. Eksperci, tworzący Kapitułę Konkursu po ocenie nadesłanych zgłoszeń zdecydują, komu w udziale przypadnie zwycięstwo.

Dlaczego warto się zgłosić? Oprócz atrakcyjnych nagród rzeczowych organizator zapewnia laureatom dodatkowe działania promocyjne. Wyróżnione przedsięwzięcia zostaną opisane w dzienniku regionalnym oraz w publikacji zawierającej najlepsze praktyki promocji projektów RPO WZ.

Na zgłoszenia czekamy do 18 września 2013 r.

Na stronie konkursu www.rozapromocji.pl umieściliśmy pakiet niezbędnych informacji. Znajdują się tam również wszystkie dokumenty oraz interesujące porady, dotyczące efektywnej promocji projektów oraz poprawnego przygotowania zgłoszenia do konkursu.

 

Na pytania w sprawie konkursu odpowiadają:

Jacek Rutkowski i Piotr Koziróg

tel. kom. 605-517-004, 605-517-009

tel./faks: 61 849 90 40 (wew. 103 i 102)

e-mail: konkurs@smartlink.pl

Biuro Konkursu „Róża promocji”

Ul. Zjazd 2/4
60-653 Poznań


Konkurs odbywa się pod patronatem Ministra Rozwoju Regionalnego oraz Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego. Partnerami są: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego i Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego.

Patronat medialny nad konkursem objęli: miesięcznik marketingowy BRIEF, Radio Szczecin, Radio Koszalin, Głos Szczeciński oraz Głos Koszaliński.

Biuro Konkursu prowadzi firma Smartlink, specjalizująca się w promocji funduszy europejskich i dobrych praktyk.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.