Obierz kierunek z „Różą promocji”

Obierz kierunek z „Różą promocji”

Brief for Poland / Aktualności

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego zaprasza beneficjentów Programu Regionalnego dla rozwoju Pomorza Zachodniego do udziału w bezpłatnym konkursie „Róża promocji”, w którym zostaną nagrodzone najlepiej promowane projekty.

-

Siłą udanej inwestycji jest odpowiednia promocja. Projekt można pokazać światu na wiele sposobów, m.in. poprzez kontakt z mediami, zachęcanie do korzystania z efektów inwestycji, organizację spotkań i wydarzeń, prowadzenie strony internetowej lub profili na portalach społecznościowych. Obranie właściwych kierunków w komunikacji marketingowej i społecznej prowadzi do sukcesu, którego wyznacznikiem jest duża popularnoś

projektu. „Róża promocji” wskaże dobre praktyki i wyróżni najlepsze działania promocyjne. Eksperci, tworzący Kapitułę Konkursu po ocenie nadesłanych zgłoszeń zdecydują, komu w udziale przypadnie zwycięstwo.

Dlaczego warto się zgłosić? Oprócz atrakcyjnych nagród rzeczowych organizator zapewnia laureatom dodatkowe działania promocyjne. Wyróżnione przedsięwzięcia zostaną opisane w dzienniku regionalnym oraz w publikacji zawierającej najlepsze praktyki promocji projektów RPO WZ.

Na zgłoszenia czekamy do 18 września 2013 r.

Na stronie konkursu www.rozapromocji.pl umieściliśmy pakiet niezbędnych informacji. Znajdują się tam również wszystkie dokumenty oraz interesujące porady, dotyczące efektywnej promocji projektów oraz poprawnego przygotowania zgłoszenia do konkursu.

 

Na pytania w sprawie konkursu odpowiadają:

Jacek Rutkowski i Piotr Koziróg

tel. kom. 605-517-004, 605-517-009

tel./faks: 61 849 90 40 (wew. 103 i 102)

e-mail: konkurs@smartlink.pl

Biuro Konkursu „Róża promocji”

Ul. Zjazd 2/4
60-653 Poznań


Konkurs odbywa się pod patronatem Ministra Rozwoju Regionalnego oraz Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego. Partnerami są: Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego i Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego.

Patronat medialny nad konkursem objęli: miesięcznik marketingowy BRIEF, Radio Szczecin, Radio Koszalin, Głos Szczeciński oraz Głos Koszaliński.

Biuro Konkursu prowadzi firma Smartlink, specjalizująca się w promocji funduszy europejskich i dobrych praktyk.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.