Złota Stevie Award dla Think Konga

Złota Stevie Award dla Think Konga

Brief.pl / Aktualności

Kampania realizowana przez agencję social media Think Kong dla Sony została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Stevie Awards 2013 w kategorii Marketing Campaign of the Year – Electronics.

-

Celem realizowanej w 2012 r. kampanii była promocja aparatów cyfrowych Cyber-Shot z wykorzystaniem blogów. W jej wyniku na ponad 50 blogach o tematyce fotografii, lifestyle i podróży ukazały się artykuły dotyczące nowych aparatów fotograficznych Sony. Łączny zasięg publikacji i wzmianek o nich w social media to ok. 2 mln osób.

Za realizację projektu ze strony agencji Think Kong był odpowiedzialny Adam Skrzypek.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.