Dział content marketingu w Interactive Solutions

Dział content marketingu w Interactive Solutions

Brief.pl / Aktualności

Interactive Solutions przebudowała strukturę wyłaniając dział o nazwie NewsRoom. Jego zadaniem jest generowanie i przygotowywanie na potrzeby komunikacji brandów wysokiej jakości kreatywnego contentu, wykorzystywanego w projektach wymagających dużych ilości kontekstowych treści m.in. w social media, w aplikacjach i na stronach mobilnych, komunikacji w e-commerce.

-

Dział NewsRoom będzie tworzył strategie contentowe dla marek w digitalu, opracowywał doraźne, mniejsze aktywacje dla obsługiwanych brandów, przygotowywał i produkował np. kalendarze konwersacji i toolkity social mediowe, newslettery, edytoriale, mailingi, zawartość aplikacji SM i mobilnych oraz dostarczał content do kampanii typu social ads.

W jego skład wchodzą osoby o różnego rodzaju doświadczeniu i kompetencjach, które ściśle współpracując mają tworzyć w IS wysokojakościowy content: od strategów, przez kreatywnych, po copywriterów i designerów. Zespół liczy w sumie 9 osób. Na jego czele stanął Grzegorz Klebański, który jako social media supervisor nadzoruje również nadal zespół community managerów.

NewsRoom – jak wskazuje na to jego nazwa – ma aktywnie wyszukiwać i pozyskiwać treści, prowadzić ciągły monitoring, reagowa na bieżące wydarzenia i trendy, które mogą zostać wykorzystane w komunikacji - mówi Grzegorz Klebański, head of NewsRoom. To duża zaleta dla marek, z którymi pracujemy na rynkach regionu EMEA, gdyż ciągła komunikacja prowadzona dla nich w odpowiednim lokalnym kontekście pozwala budować większe zaangażowanie odbiorców. Treści podane w adekwatnym czasie i dostosowane do danego medium lub placementu już pozwoliły nam zapewnić sukces i lepszą konwersję kilku kampanii i niestandardowych projektów. W niektórych zostało użytych nawet ponad 50 kreacji reklamowych generowanych na bieżąco i nawiązujących do bieżących wydarzeń. Tak rozumiany content marketing ma czasem przewagę nad usztywnioną linią kreatywną.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.