Dział content marketingu w Interactive Solutions

Dział content marketingu w Interactive Solutions

Brief.pl / Aktualności

Interactive Solutions przebudowała strukturę wyłaniając dział o nazwie NewsRoom. Jego zadaniem jest generowanie i przygotowywanie na potrzeby komunikacji brandów wysokiej jakości kreatywnego contentu, wykorzystywanego w projektach wymagających dużych ilości kontekstowych treści m.in. w social media, w aplikacjach i na stronach mobilnych, komunikacji w e-commerce.

-

Dział NewsRoom będzie tworzył strategie contentowe dla marek w digitalu, opracowywał doraźne, mniejsze aktywacje dla obsługiwanych brandów, przygotowywał i produkował np. kalendarze konwersacji i toolkity social mediowe, newslettery, edytoriale, mailingi, zawartość aplikacji SM i mobilnych oraz dostarczał content do kampanii typu social ads.

W jego skład wchodzą osoby o różnego rodzaju doświadczeniu i kompetencjach, które ściśle współpracując mają tworzyć w IS wysokojakościowy content: od strategów, przez kreatywnych, po copywriterów i designerów. Zespół liczy w sumie 9 osób. Na jego czele stanął Grzegorz Klebański, który jako social media supervisor nadzoruje również nadal zespół community managerów.

NewsRoom – jak wskazuje na to jego nazwa – ma aktywnie wyszukiwać i pozyskiwać treści, prowadzić ciągły monitoring, reagowa na bieżące wydarzenia i trendy, które mogą zostać wykorzystane w komunikacji - mówi Grzegorz Klebański, head of NewsRoom. To duża zaleta dla marek, z którymi pracujemy na rynkach regionu EMEA, gdyż ciągła komunikacja prowadzona dla nich w odpowiednim lokalnym kontekście pozwala budować większe zaangażowanie odbiorców. Treści podane w adekwatnym czasie i dostosowane do danego medium lub placementu już pozwoliły nam zapewnić sukces i lepszą konwersję kilku kampanii i niestandardowych projektów. W niektórych zostało użytych nawet ponad 50 kreacji reklamowych generowanych na bieżąco i nawiązujących do bieżących wydarzeń. Tak rozumiany content marketing ma czasem przewagę nad usztywnioną linią kreatywną.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.