Dział content marketingu w Interactive Solutions

Dział content marketingu w Interactive Solutions

Brief.pl / Aktualności

Interactive Solutions przebudowała strukturę wyłaniając dział o nazwie NewsRoom. Jego zadaniem jest generowanie i przygotowywanie na potrzeby komunikacji brandów wysokiej jakości kreatywnego contentu, wykorzystywanego w projektach wymagających dużych ilości kontekstowych treści m.in. w social media, w aplikacjach i na stronach mobilnych, komunikacji w e-commerce.

-

Dział NewsRoom będzie tworzył strategie contentowe dla marek w digitalu, opracowywał doraźne, mniejsze aktywacje dla obsługiwanych brandów, przygotowywał i produkował np. kalendarze konwersacji i toolkity social mediowe, newslettery, edytoriale, mailingi, zawartość aplikacji SM i mobilnych oraz dostarczał content do kampanii typu social ads.

W jego skład wchodzą osoby o różnego rodzaju doświadczeniu i kompetencjach, które ściśle współpracując mają tworzyć w IS wysokojakościowy content: od strategów, przez kreatywnych, po copywriterów i designerów. Zespół liczy w sumie 9 osób. Na jego czele stanął Grzegorz Klebański, który jako social media supervisor nadzoruje również nadal zespół community managerów.

NewsRoom – jak wskazuje na to jego nazwa – ma aktywnie wyszukiwać i pozyskiwać treści, prowadzić ciągły monitoring, reagowa na bieżące wydarzenia i trendy, które mogą zostać wykorzystane w komunikacji - mówi Grzegorz Klebański, head of NewsRoom. To duża zaleta dla marek, z którymi pracujemy na rynkach regionu EMEA, gdyż ciągła komunikacja prowadzona dla nich w odpowiednim lokalnym kontekście pozwala budować większe zaangażowanie odbiorców. Treści podane w adekwatnym czasie i dostosowane do danego medium lub placementu już pozwoliły nam zapewnić sukces i lepszą konwersję kilku kampanii i niestandardowych projektów. W niektórych zostało użytych nawet ponad 50 kreacji reklamowych generowanych na bieżąco i nawiązujących do bieżących wydarzeń. Tak rozumiany content marketing ma czasem przewagę nad usztywnioną linią kreatywną.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.