Tesla Model S najbezpieczniejszym samochodem w USA

Brief.pl / Technologie

Elektryczny samochód Tesla Model S produkowany przez firmę należącą do Elona Muska pobił rekord w federalnych testach bezpieczeństwa w Stanach Zjednoczonych.

-

National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), czyli amerykański odpowiednik Euro NCAP, przyznała Modelowi S 5 gwiazdek w każdej badanej kategorii. Takie wyniki osiąga około 1 proc. testowanych aut.

Co więcej, pomimo tego, że NHTSA sama nie publikuje ratingu powyżej 5 gwiazdek to przekazuje tego typu dane do producentów samochodów na potrzeby Vehicle Safety Score i tam Model S otrzymał rekordowe 5,4 gwiazdek.

Takie wyniki oznaczają, że Tesla Model S jest najbezpieczniejszym samochodem dopuszczonym do ruchu w Stanach Zjednoczonych. Oprócz tego, że wygrał w swoim segmencie, czyli sedanów, to osiągnął lepsze wyniki niż popularne SUV-y i minivany.

Tesla Model S jest samochodem całkowicie napędzanym silnikiem elektrycznym. Jest produkowany przez firmę należącą do Elona Muska.

Cóż, Musk po raz kolejny pokazał, że jego wizja transportu przyszłości jest całkiem realna.

Źródło: Tesla Motors

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.