Tesla Model S najbezpieczniejszym samochodem w USA

Brief.pl / Technologie

Elektryczny samochód Tesla Model S produkowany przez firmę należącą do Elona Muska pobił rekord w federalnych testach bezpieczeństwa w Stanach Zjednoczonych.

-

National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA), czyli amerykański odpowiednik Euro NCAP, przyznała Modelowi S 5 gwiazdek w każdej badanej kategorii. Takie wyniki osiąga około 1 proc. testowanych aut.

Co więcej, pomimo tego, że NHTSA sama nie publikuje ratingu powyżej 5 gwiazdek to przekazuje tego typu dane do producentów samochodów na potrzeby Vehicle Safety Score i tam Model S otrzymał rekordowe 5,4 gwiazdek.

Takie wyniki oznaczają, że Tesla Model S jest najbezpieczniejszym samochodem dopuszczonym do ruchu w Stanach Zjednoczonych. Oprócz tego, że wygrał w swoim segmencie, czyli sedanów, to osiągnął lepsze wyniki niż popularne SUV-y i minivany.

Tesla Model S jest samochodem całkowicie napędzanym silnikiem elektrycznym. Jest produkowany przez firmę należącą do Elona Muska.

Cóż, Musk po raz kolejny pokazał, że jego wizja transportu przyszłości jest całkiem realna.

Źródło: Tesla Motors

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.