Sprawdź na jakim poziomie jest Twój email marketing

Sprawdź na jakim poziomie jest Twój email marketing

Brief.pl / Aktualności

Eksperci z GetResponse uruchomili kolejny projekt edukacyjno-badawczy - "Email marketing quiz". Wystarczy odpowiedzieć na kilkanaście pytań, aby dowiedzieć się jaki poziom osiąga strategia email marketingowa firmy.

-

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, już po raz drugi uruchomił projekt "Email marketing quiz". Dzięki niemu każdy marketer lub przedsiębiorca może sprawdzić stopień zaawansowania oraz skuteczność prowadzonych kampanii email marketingowych.

Pytania w quizie zostały dobrane tak, aby w szeroki sposób określić efektywność prowadzonych kampanii email marketingowych. Poruszają one m.in. kwestie budowania listy odbiorców, segmentacji, dostarczalności oraz optymalizacji wysyłanych newsletterów.

Aby wziąć udział w quizie wystarczy poświęcić 2 minuty i odpowiedzieć na kilkanaście zamkniętych pytań, udzielając na każde odpowiedzi "tak" lub "nie".

Na podstawie uzyskanych odpowiedzi zostanie obliczony wynik wraz z krótkim opisem, z którego respondent będzie mógł dowiedzieć się jaki poziom mają prowadzone przez niego kampanie email marketingowe. W zależności od osiągniętego rezultatu, uczestnik otrzyma automatycznie wygenerowane porady, jak tworzyć bardziej efektywne newslettery.

Na podstawie uzyskanych w quizie odpowiedzi zostanie przygotowany raport, który w szeroki sposób odpowie na pytanie - jaki jest stan email marketingu w Polsce.

Aby wziąć udział w "Email marketing quiz" kliknij tutaj.

Patronami medialnymi badania są: Nowoczesna Firma, Marketing w Praktyce, Mensis.pl, blog Anny Miotk, Brief, WirtualneMedia.pl, Bankier.pl oraz Wirtualna Polska.

Patronatem merytorycznym badanie objęli: Lewiatan, IAB Polska oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.