Mówić lepiej - Skuteczna komunikacja w biznesie

Mówić lepiej - Skuteczna komunikacja w biznesie

Brief.pl / Patronaty

Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców zaprasza na III Edycję Festiwalu Inspiracji, którego mottem jest „Jasność, trafność i skuteczność przekazu w komunikacji biznesowej”. Najlepsi mówcy w Polsce podzielą się wiedzą i narzędziami praktycznymi stosowanymi w codziennej pracy podczas wydarzenia, które odbędzie się 22-24 sierpnia 2013 r. w Bibliotece Narodowej w Warszawie.

-

Komunikacja jest podstawą większości działań podejmowanych zarówno w życiu prywatnym jak i w biznesie. Na polu zawodowym klarowny przekaz skutkuje budowaniem wizerunku marki i przede wszystkim zaskarbieniem sobie uwagi współpracowników i klientów.

Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez SPM ponad 91 proc. przedsiębiorców w Polsce uważa, że zdolność profesjonalnego przemawiania jest niezbędna w biznesie. Zaledwie 46 proc. respondentów uważa, że umiejętność tę posiada. (Sondaż SPM, sierpień 2012)

Nie mające końca listy zadań “do zrobienia” oraz wypełnione po brzegi kalendarze stają się usprawiedliwieniem przedsiębiorców, którzy częstokroć nie robią nic by kształcić się w zakresie komunikacji biznesowej.

Działanie w oparciu o przekonanie o nadrzędnej roli ilości kontaktów nad ich jakością, odbywa się kosztem zdrowia i jest w efekcie demotywujące i nieefektywne. Chomik biegnący w kołowrotku, który nie potrafi się zatrzymać dobrze obrazuje to zjawisko - mówi Maja Raczkowska, communication and marketing specialist w firmie JD Blayer, wydawcy portalu Londynek.net.

W odpowiedzi na istniejące na rynku zapotrzebowanie członkowie Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce powołali do życia Festiwal Inspiracji. W roku 2013, po raz trzeci w Bibliotece Narodowej w Warszawie spotkają się najlepsi mówcy w Polsce oraz przedstawiciele biznesu pragnący "zatrzymać się", by zgłębić tajniki tworzenia jasnego i skutecznego przekazu mającego zastosowanie w codziennym życiu. Poza dniem festiwalowym, który będzie połączeniem prezentacji i sesji networkingowych, na wydarzenie składa się konkurs na najlepszą mowę biznesową oraz szkolenie Akademii SPM.

Większość z nas dawno pogodziła się z faktem, że inspirowanie do działania to działka kogoś innego. Szkolenia czy warsztaty traktujemy jak odskocznię od codziennych obowiązków a konferencje jako miejsce, w którym wszyscy zachwalają swoje produkty. W dodatku poziom merytoryczny, często wysoki, przesłonięty jest przez nudę i nijakość prezentacji. Festiwal Inspiracji ma przełamywać schematy i pomóc wykształcić w Polsce kadrę mówców, nie tylko mających coś do powiedzenia, ale potrafiących powiedzieć to w ciekawy sposób - mówi Jerzy Zientkowski, wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce, właściciel firmy szkoleniowej Speakerslair, jeden z pomysłodawców Festiwalu Inspiracji 2013.

Dariusz Milczarek z firmy Sandler Polska, wieloletni członek SPM, festiwalowy mówca podkreśla, że niezmiernie ważna jest obok opanowania warsztatu przekazu informacji, inspiracja czyli impuls, który porwie nas do działania i pozwoli wyróżnić się na tle innych.

Festiwal to nie tylko okazja do poznania “know how” od najlepszych, ale platforma wymiany doświadczeń i dyskusji o tym z jakimi wyzwaniami i przeszkodami w komunikacji spotykają się przedsiębiorcy na polskim gruncie – dodaje Iwona Ksiądzyna, manager projektu Festiwal Inspiracji 2013.

 

Sponsorami wydarzenia są Multibank, Aviva, Multiplaner oraz Beauty Emipre. Wydarzenie cieszy się dużym zainteresowaniem mediów, które obejmując wydarzenie patronatem podpisują się pod apelem twórców festiwalu nawołujących do podnoszenia świadomości społecznej na temat roli profesjonalnej komunikacji w biznesie.

Więcej informacji na temat Festiwalu Inspiracji 2013 na stronie www.festiwalinspiracji.pl.

Specjalnie dla czytelników BRIEF rabat na zakup dowolnego biletu przy użyciu kodu „fibrief”.

fibrief

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.