wp - grudzien 2016

Miasto też człowiek: Olsztyn

Miasto też człowiek: Olsztyn

Brief for Poland / Inspiracje

38 lat, niewymuszona elegancja i nieszablonowe myślenie, nie ulega chimerycznym modom i najbardziej ceni sobie spokój... Zapraszamy na kolejną część cyklu Miasto też człowiek. Tym razem przedstawiamy personifikację marki miasta Olsztyn.

-

OLSZTYN

Jestem dystyngowanym i nowoczesnym Europejczykiem ze wszystkimi atutami gentelmana. 38 lat, niewymuszona elegancja i nieszablonowe myślenie naturalnie budzą zainteresowanie u kobiet i zwracają uwagę innych mężczyzn.

W moim otoczeniu spotkacie sporo znanych osób, nierzadko śmietankę towarzyską z innych miast. Pewność siebie i liczne zalety sprawiły, że błyskawicznie zyskałem finansową niezależność, ale i tak ze wszystkiego co mam, najbardziej cenię sobie spokój.

Nie ulegam chimerycznym modom. Z dobrodziejstw cywilizacji korzystam z umiarem. Kocham wolność i jestem panem swojego czasu, a „niebywanie” na warszawskich salonach daje wrażenie mojego lekkiego zdystansowania. Nie dałem się zniewolić służbowej komórce, ale mam profil na Facebooku.

Błędne skojarzenia z hałaśliwymi Mazurami puszczam mimo uszu, bo i tak jestem wierny miłości mego życia: dziewiczej Warmii. Ona dba o moją wewnętrzną równowagę i inspiruje do tworzenia rzeczy wielkich. Dlatego Ją Kocham.

Czasem w głębi duszy czuję przysłowiową walkę postu z karnawałem i z przyjemnością przechylam szalę zwycięstwa na tę radosną stronę. Hasło „Olsztyn”, odzew „przyjemność” – to moja dewiza.
Lubię poezję śpiewaną i bluesa, ale ok, przyznaję: najbardziej kocham dzikie noce na Kortowiadzie, najlepszych juwenaliach w Polsce.

Co porabiam najchętniej? Sorry za szczerość: leżę z chłodnym drinkiem w ręku, pływam w jeziorach, jeżdżę na rowerze i spotykam się z przyjaciółmi, by grać na gitarze przy ognisku, gawędzić do świtu i patrzeć w gwiazdy.

                        

::

Więcej "portretów pamięciowych" polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu "Brief". Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.