Miasto też człowiek: Olsztyn

Miasto też człowiek: Olsztyn

Brief for Poland / Inspiracje

38 lat, niewymuszona elegancja i nieszablonowe myślenie, nie ulega chimerycznym modom i najbardziej ceni sobie spokój... Zapraszamy na kolejną część cyklu Miasto też człowiek. Tym razem przedstawiamy personifikację marki miasta Olsztyn.

-

OLSZTYN

Jestem dystyngowanym i nowoczesnym Europejczykiem ze wszystkimi atutami gentelmana. 38 lat, niewymuszona elegancja i nieszablonowe myślenie naturalnie budzą zainteresowanie u kobiet i zwracają uwagę innych mężczyzn.

W moim otoczeniu spotkacie sporo znanych osób, nierzadko śmietankę towarzyską z innych miast. Pewność siebie i liczne zalety sprawiły, że błyskawicznie zyskałem finansową niezależność, ale i tak ze wszystkiego co mam, najbardziej cenię sobie spokój.

Nie ulegam chimerycznym modom. Z dobrodziejstw cywilizacji korzystam z umiarem. Kocham wolność i jestem panem swojego czasu, a „niebywanie” na warszawskich salonach daje wrażenie mojego lekkiego zdystansowania. Nie dałem się zniewolić służbowej komórce, ale mam profil na Facebooku.

Błędne skojarzenia z hałaśliwymi Mazurami puszczam mimo uszu, bo i tak jestem wierny miłości mego życia: dziewiczej Warmii. Ona dba o moją wewnętrzną równowagę i inspiruje do tworzenia rzeczy wielkich. Dlatego Ją Kocham.

Czasem w głębi duszy czuję przysłowiową walkę postu z karnawałem i z przyjemnością przechylam szalę zwycięstwa na tę radosną stronę. Hasło „Olsztyn”, odzew „przyjemność” – to moja dewiza.
Lubię poezję śpiewaną i bluesa, ale ok, przyznaję: najbardziej kocham dzikie noce na Kortowiadzie, najlepszych juwenaliach w Polsce.

Co porabiam najchętniej? Sorry za szczerość: leżę z chłodnym drinkiem w ręku, pływam w jeziorach, jeżdżę na rowerze i spotykam się z przyjaciółmi, by grać na gitarze przy ognisku, gawędzić do świtu i patrzeć w gwiazdy.

                        

::

Więcej "portretów pamięciowych" polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu "Brief". Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.