Warszawa już podpisała deklarację ws. ZIT

Warszawa już podpisała deklarację ws. ZIT

Brief for Poland / Aktualności

Władze stolicy chcą współpracować z samorządami gmin ościennych przy pozyskiwaniu środków unijnych w latach 2014-2020. Na inauguracyjnym spotkaniu gmin Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego podpisano wielostronną deklarację współpracy w ramach tzw. Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT).

-

ZIT to nowy instrument finansowania, oparty na ścisłej współpracy samorządów miejskich obszarów funkcjonalnych, w którego powstanie były zaangażowane największe miasta europejskie, zrzeszone w organizacji EuroCities, w tym władze stolicy.

– Lobbowaliśmy za jak najlepszym wykorzystaniem funduszy UE dla rozwoju miast. To dobrze, że głos ten stał się słyszalny i odzwierciedlony w projektach rozporządzeń Komisji Europejskiej. Dzięki temu miasta wraz z otoczeniem mają swój instrument rozwoju, z której to szansy powinniśmy mądrze skorzystać. Nadszedł czas by problemy metropolii rozwiązywać w szerszej skali, koncentrując się na terytorium powiązanym funkcjonalnie i by decyzje o kierunkach rozwoju zapadały w atmosferze dialogu i dążenia do kompromisu - mówi prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz.  

Deklarację podpisało kilkudziesięciu przedstawicieli samorządów lokalnych z terenu metropolii warszawskiej. Koordynatorem procesu programowania instrumentu ZIT jest Warszawa.
 
Samorządy, które podpisały wielostronną deklarację współpracy gmin Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych, opracują wspólną strategię i przygotują pakiet inwestycji, we wspólnie wyznaczonych obszarach.

::

Źródło: www.um.warszawa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.