Warsaw Interactive Tools 2013 - relacja

Warsaw Interactive Tools 2013 - relacja

Brief.pl / Patronaty

30 lipca w Akademii Leona Koźmińskiego odbyła się konferencja dotycząca narzędzi wykorzystywanych w marketingu internetowym. Brief.pl był patronem wydarzenia.

-

Konferencja rozpoczęła się o godzinie 18. Mimo tego zjawiło się mnóstwo osób zainteresowanych tematem marketingu w internecie. 

Podczas prelekcji omawiane były aplikacje mobilne, Google Analytics, fora internetowe, aplikacje do zarządzania i monitorowania mediów społecznościowych.


Zapraszamy do zapoznania się z wybranymi prezentacjami:

Artur Smolicki: "Google Analytics w służbie Social Media"

Adrian Kostrzębski: "Jak zainteresować gracza komputerowego swoją marką"

 

Konferencję zorganizowała agencja Page Interactive

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.