VML Poland stawia na blogerów

VML Poland stawia na blogerów

Brief.pl / Ludzie

VML Poland rozwija swoje struktury odpowiedzialne za kampanie realizowane z blogerami i liderami opinii. Nowe stanowisko influencers relations lead powierzono Michałowi Janczewskiemu, który od 2 lat pracuje w VML Polska (wcześniej Heureka i Pride&Glory Interactive).

-

Janczewski jest autorem książki "CeWEBryci. Sława w sieci", kulturoznawcą i badaczem mediów.

- Pierwsze, pionierskie akcje z blogerami prowadziliśmy już w 2008 roku. Wtedy trzeba było tłumaczyć, czemu to w ogóle ma sens, dziś marketerzy w większości nauczyli się współpracować z blogerami - mówi Michał Wolniak, chief strategy officer VML Poland.

- Teraz rocznie realizujemy prawie sto projektów, angażując do nich ponad 1500 liderów opinii. Bardzo wielu klientów uznaje je za stały element swojego planu marketingowego. Przygotowujemy się też do wprowadzenia podobnych usług na skalę europejską. Rynek oczekuje akcji skutecznych i umiejętności wpisania ich w mierzalne cele marketingowe oraz kreatywnych i spektakularnych mechanizmów, w większej skali. Zmiany w naszej strukturze są odpowiedzią na te potrzeby. Kompetencje dotyczące współpracy z blogerami zbiera kilka zespołów w agencji, ale postanowiliśmy także utworzyć dedykowane stanowisko w dziale strategicznym, które powierzamy Janczewskiemu - dodaje Michał Wolniak.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.