Fani zaprojektowali nowe Porsche

Fani zaprojektowali nowe Porsche

Brief.pl / Inspiracje

Porsche świętuje 5 mln fanów na Facebooku. Z tej okazji został przygotowany unikatowy model samochodu 911 Carrera 4S, który został zaprojektowany zgodnie ze wskazówkami fanów.

-

Akcję rozpoczęto w lutym tego roku. Zapytano fanów, jako "najlepszych ekspertów marki", jaki kolor karoserii uważają za najlepszy. W przeciągu następnych dni pytano o preferowane koła, wyposażenie oraz kolor tapicerki samochodu. Wszystkie posty cieszyły się dużą popularnością wśród fanów marki. 11 marca Porsche potwierdziło, że zbuduje samochód zgodnie ze wskazaniami fanów.

2 sierpnia zdjęcia samochodu zostały zamieszczone w galerii na Facebooku. W dedykowanej zakładce rozpoczął się również konkurs, w którym można wygrać jazdę tym unikatowym modelem Porsche na legendarnym torze wyścigowym "Silverstone".

W sklepie internetowym natomiast można kupić replikę modelu w skali 1:43 za 70 dol. Należy się jednak śpieszyć: liczba takich modeli jest ograniczona do 911 sztuk.


To nie pierwsza tego typu akcja tego producenta samochodów. Z okazji pierwszego miliona fanów stworzono model, którego karoserię pokrywały imiona i nazwiska wszystkich fanów fan page'a.


Która marka samochodów Waszym zdaniem radzi sobie najlepiej w mediach społecznościowych?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.