Fani zaprojektowali nowe Porsche

Fani zaprojektowali nowe Porsche

Brief.pl / Inspiracje

Porsche świętuje 5 mln fanów na Facebooku. Z tej okazji został przygotowany unikatowy model samochodu 911 Carrera 4S, który został zaprojektowany zgodnie ze wskazówkami fanów.

-

Akcję rozpoczęto w lutym tego roku. Zapytano fanów, jako "najlepszych ekspertów marki", jaki kolor karoserii uważają za najlepszy. W przeciągu następnych dni pytano o preferowane koła, wyposażenie oraz kolor tapicerki samochodu. Wszystkie posty cieszyły się dużą popularnością wśród fanów marki. 11 marca Porsche potwierdziło, że zbuduje samochód zgodnie ze wskazaniami fanów.

2 sierpnia zdjęcia samochodu zostały zamieszczone w galerii na Facebooku. W dedykowanej zakładce rozpoczął się również konkurs, w którym można wygrać jazdę tym unikatowym modelem Porsche na legendarnym torze wyścigowym "Silverstone".

W sklepie internetowym natomiast można kupić replikę modelu w skali 1:43 za 70 dol. Należy się jednak śpieszyć: liczba takich modeli jest ograniczona do 911 sztuk.


To nie pierwsza tego typu akcja tego producenta samochodów. Z okazji pierwszego miliona fanów stworzono model, którego karoserię pokrywały imiona i nazwiska wszystkich fanów fan page'a.


Która marka samochodów Waszym zdaniem radzi sobie najlepiej w mediach społecznościowych?

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.