Fani zaprojektowali nowe Porsche

Fani zaprojektowali nowe Porsche

Brief.pl / Inspiracje

Porsche świętuje 5 mln fanów na Facebooku. Z tej okazji został przygotowany unikatowy model samochodu 911 Carrera 4S, który został zaprojektowany zgodnie ze wskazówkami fanów.

-

Akcję rozpoczęto w lutym tego roku. Zapytano fanów, jako "najlepszych ekspertów marki", jaki kolor karoserii uważają za najlepszy. W przeciągu następnych dni pytano o preferowane koła, wyposażenie oraz kolor tapicerki samochodu. Wszystkie posty cieszyły się dużą popularnością wśród fanów marki. 11 marca Porsche potwierdziło, że zbuduje samochód zgodnie ze wskazaniami fanów.

2 sierpnia zdjęcia samochodu zostały zamieszczone w galerii na Facebooku. W dedykowanej zakładce rozpoczął się również konkurs, w którym można wygrać jazdę tym unikatowym modelem Porsche na legendarnym torze wyścigowym "Silverstone".

W sklepie internetowym natomiast można kupić replikę modelu w skali 1:43 za 70 dol. Należy się jednak śpieszyć: liczba takich modeli jest ograniczona do 911 sztuk.


To nie pierwsza tego typu akcja tego producenta samochodów. Z okazji pierwszego miliona fanów stworzono model, którego karoserię pokrywały imiona i nazwiska wszystkich fanów fan page'a.


Która marka samochodów Waszym zdaniem radzi sobie najlepiej w mediach społecznościowych?

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.