Debata: Kilka spojrzeń na kreatywność

Brief TV / Eventy

W lutym br. w Teatrze Wielkim Operze Narodowej odbyła się gala „50. najbardziej kreatywnych w biznesie" według „Briefu", podczas której Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny naszego magazynu, zaprosił gości do debaty na temat kreatywności jako źródła sukcesu w biznesie. W rozmowie udział wzięli: Norbert Biedrzycki, prezes zarządu ABC Data i wiceprezes zarządu MCI Management; Ewa Magdalena Filipp, kierownik promocji Teatru Wielkiego Opery Narodowej; Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor PR Mercedes-Benz Polska; Jarosław Sroka, członek zarządu Kulczyk Holding; Paweł Kastory, współzałożyciel Grupy Corporate Profiles DDB i Człowiek reklamy Briefu 2012; oraz wyróżnieni w poprzednich edycjach naszego rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie -- Rafał Brzoska, założyciel Grupy Integer.pl, i Piotr Voelkel, twórca Grupy Kapitałowej Vox.

-

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.