Debata: Kilka spojrzeń na kreatywność

Brief TV / Eventy

W lutym br. w Teatrze Wielkim Operze Narodowej odbyła się gala „50. najbardziej kreatywnych w biznesie" według „Briefu", podczas której Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny naszego magazynu, zaprosił gości do debaty na temat kreatywności jako źródła sukcesu w biznesie. W rozmowie udział wzięli: Norbert Biedrzycki, prezes zarządu ABC Data i wiceprezes zarządu MCI Management; Ewa Magdalena Filipp, kierownik promocji Teatru Wielkiego Opery Narodowej; Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor PR Mercedes-Benz Polska; Jarosław Sroka, członek zarządu Kulczyk Holding; Paweł Kastory, współzałożyciel Grupy Corporate Profiles DDB i Człowiek reklamy Briefu 2012; oraz wyróżnieni w poprzednich edycjach naszego rankingu 50. najbardziej kreatywnych w biznesie -- Rafał Brzoska, założyciel Grupy Integer.pl, i Piotr Voelkel, twórca Grupy Kapitałowej Vox.

-

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.