Discovery Turbo Xtra zastąpi Discovery World

Discovery Turbo Xtra zastąpi Discovery World

Magazyn / Aktualności

Firma Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) ogłosiła przekształcenie kanału Discovery World w Discovery Turbo Xtra. Zmiana ta nastąpi 17 września.

-

Dotyczy ona także nowego formatu emisji ramówki – 16:9. Oferta programowa stacji skierowana będzie głównie do grupy młodych polskich mężczyzn.

Widzowie Discovery World już teraz mogą obejrzeć nowe programy w specjalnym paśmie „Xtra”. Codziennie, od godz. 21.00 czekają na nich takie serie jak: "Rekiny auto-biznesu", "Jak to jest zrobione – samochody marzeń", "Naprawdę wielkie żarcie", "Mistrz wędki" czy "Zardzewiałe skarby". Powoli pasmo to będzie się wydłużać, a pełna przemiana, wraz z pojawieniem się nowej nazwy Discovery Turbo Xtra, nastąpi 17 września wraz z debiutem nowych serii programów.

- Nadchodząca zmiana jest częścią naszej strategii, jaką prowadzimy na polskim rynku i którą jest ciągłe inwestowanie w portfolio programowe. W minionym roku wprowadziliśmy wersje HD naszych dwóch flagowych kanałów Discovery Channel i TLC – mówi Olgierd Dobrzyński, country manager central Europe, Discovery Networks CEEMEA.

Discovery World, od 17 września jako Discovery Turbo Xtra, dostępny będzie niemal w pełnej dystrybucji kablowo-satelitarnej. Jego zasięg obejmie do 51 proc. gospodarstw domowych w Polsce. Kanał znajdzie się w ofercie wszystkich platform cyfrowych i największych sieciach kablowych (Cyfrowy Polsat, nc+, UPC, Multimedia, Vectra, Netia, Inea, Toya, itd.).

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.