Discovery Turbo Xtra zastąpi Discovery World

Discovery Turbo Xtra zastąpi Discovery World

Magazyn / Aktualności

Firma Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) ogłosiła przekształcenie kanału Discovery World w Discovery Turbo Xtra. Zmiana ta nastąpi 17 września.

-

Dotyczy ona także nowego formatu emisji ramówki – 16:9. Oferta programowa stacji skierowana będzie głównie do grupy młodych polskich mężczyzn.

Widzowie Discovery World już teraz mogą obejrzeć nowe programy w specjalnym paśmie „Xtra”. Codziennie, od godz. 21.00 czekają na nich takie serie jak: "Rekiny auto-biznesu", "Jak to jest zrobione – samochody marzeń", "Naprawdę wielkie żarcie", "Mistrz wędki" czy "Zardzewiałe skarby". Powoli pasmo to będzie się wydłużać, a pełna przemiana, wraz z pojawieniem się nowej nazwy Discovery Turbo Xtra, nastąpi 17 września wraz z debiutem nowych serii programów.

- Nadchodząca zmiana jest częścią naszej strategii, jaką prowadzimy na polskim rynku i którą jest ciągłe inwestowanie w portfolio programowe. W minionym roku wprowadziliśmy wersje HD naszych dwóch flagowych kanałów Discovery Channel i TLC – mówi Olgierd Dobrzyński, country manager central Europe, Discovery Networks CEEMEA.

Discovery World, od 17 września jako Discovery Turbo Xtra, dostępny będzie niemal w pełnej dystrybucji kablowo-satelitarnej. Jego zasięg obejmie do 51 proc. gospodarstw domowych w Polsce. Kanał znajdzie się w ofercie wszystkich platform cyfrowych i największych sieciach kablowych (Cyfrowy Polsat, nc+, UPC, Multimedia, Vectra, Netia, Inea, Toya, itd.).

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.