Discovery Turbo Xtra zastąpi Discovery World

Discovery Turbo Xtra zastąpi Discovery World

Magazyn / Aktualności

Firma Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) ogłosiła przekształcenie kanału Discovery World w Discovery Turbo Xtra. Zmiana ta nastąpi 17 września.

-

Dotyczy ona także nowego formatu emisji ramówki – 16:9. Oferta programowa stacji skierowana będzie głównie do grupy młodych polskich mężczyzn.

Widzowie Discovery World już teraz mogą obejrzeć nowe programy w specjalnym paśmie „Xtra”. Codziennie, od godz. 21.00 czekają na nich takie serie jak: "Rekiny auto-biznesu", "Jak to jest zrobione – samochody marzeń", "Naprawdę wielkie żarcie", "Mistrz wędki" czy "Zardzewiałe skarby". Powoli pasmo to będzie się wydłużać, a pełna przemiana, wraz z pojawieniem się nowej nazwy Discovery Turbo Xtra, nastąpi 17 września wraz z debiutem nowych serii programów.

- Nadchodząca zmiana jest częścią naszej strategii, jaką prowadzimy na polskim rynku i którą jest ciągłe inwestowanie w portfolio programowe. W minionym roku wprowadziliśmy wersje HD naszych dwóch flagowych kanałów Discovery Channel i TLC – mówi Olgierd Dobrzyński, country manager central Europe, Discovery Networks CEEMEA.

Discovery World, od 17 września jako Discovery Turbo Xtra, dostępny będzie niemal w pełnej dystrybucji kablowo-satelitarnej. Jego zasięg obejmie do 51 proc. gospodarstw domowych w Polsce. Kanał znajdzie się w ofercie wszystkich platform cyfrowych i największych sieciach kablowych (Cyfrowy Polsat, nc+, UPC, Multimedia, Vectra, Netia, Inea, Toya, itd.).

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.