Discovery Turbo Xtra zastąpi Discovery World

Discovery Turbo Xtra zastąpi Discovery World

Magazyn / Aktualności

Firma Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) ogłosiła przekształcenie kanału Discovery World w Discovery Turbo Xtra. Zmiana ta nastąpi 17 września.

-

Dotyczy ona także nowego formatu emisji ramówki – 16:9. Oferta programowa stacji skierowana będzie głównie do grupy młodych polskich mężczyzn.

Widzowie Discovery World już teraz mogą obejrzeć nowe programy w specjalnym paśmie „Xtra”. Codziennie, od godz. 21.00 czekają na nich takie serie jak: "Rekiny auto-biznesu", "Jak to jest zrobione – samochody marzeń", "Naprawdę wielkie żarcie", "Mistrz wędki" czy "Zardzewiałe skarby". Powoli pasmo to będzie się wydłużać, a pełna przemiana, wraz z pojawieniem się nowej nazwy Discovery Turbo Xtra, nastąpi 17 września wraz z debiutem nowych serii programów.

- Nadchodząca zmiana jest częścią naszej strategii, jaką prowadzimy na polskim rynku i którą jest ciągłe inwestowanie w portfolio programowe. W minionym roku wprowadziliśmy wersje HD naszych dwóch flagowych kanałów Discovery Channel i TLC – mówi Olgierd Dobrzyński, country manager central Europe, Discovery Networks CEEMEA.

Discovery World, od 17 września jako Discovery Turbo Xtra, dostępny będzie niemal w pełnej dystrybucji kablowo-satelitarnej. Jego zasięg obejmie do 51 proc. gospodarstw domowych w Polsce. Kanał znajdzie się w ofercie wszystkich platform cyfrowych i największych sieciach kablowych (Cyfrowy Polsat, nc+, UPC, Multimedia, Vectra, Netia, Inea, Toya, itd.).

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.