myTaxi wypływa na szersze wody

myTaxi wypływa na szersze wody

Brief.pl / Technologie

Aplikacja myTaxi, która służy do zamawiania taksówek bezpośrednio między klientem a kierowcą, pozyskała nowe finansowanie oraz uruchomiła usługę myTaxi Delivery.

-

myTaxi Delivery to usługa kurierska. Jak zapewnia myTaxi, przesyłki nadane poprzez ich usługę mają być dostarczane maksymalnie w ciągu godziny lub we wcześniej ustalonym terminie.

Co ma być przewagą tej usługi? Po pierwsze, duża baza kierowców, która współpracuje z myTaxi. Po drugie, bardziej elastyczny czas dostawy niż w wypadku firm kurierskich.

myTaxi Delivery jest rozwiązaniem B2B (business to business), co oznacza, że będzie ona dostępna jako sposób dostawy towarów zakupionych w sklepach internetowych lub tradycyjnych sklepach.

Na razie, myTaxi Delivery jest dostępna w sklepach Media Markt w Hamburugu, ale z czasem ma pojawić się w innych miastach, w których obecne jest myTaxi, w tym w Warszawie.

Między innymi po to, żeby zrealizować ten cel myTaxi pozyskała trzecią rundę finansowania od Daimler Mobility Services GmbH, części koncernu Daimlera i T-Venture Holding GmbH. Firma nie podała dokładnej sumy finansowania, lecz określiła jedynie, że jest to "dwucyfrowa milionowa kwota".

myTaxi to aplikacja do zamawiania taksówek w formule peer to peer, czyli bezpośrednio między kierowcą a klientem. Podobną aplikacją działającą na polskim rynku jest iTaxi.

- Poza myTaxi i iTaxi na świecie są jeszcze dwie firmy, które oferują zamawianie taksówek w formule peer to peer. Cała reszta to tak naprawdę mnie lub bardziej rozbudowane książki telefoniczne lub bramki SMS - mówi Briefowi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający myTaxi w Polsce. - Cały czas edukujemy użytkowników, że smartfony nie służą wyłącznie do dzwonienia i wysyłania SMS-ów - podkreśla.

myTaxi powstała 3 lata temu w Niemczech i obecnie jest obecna w 30 miastach u naszych zachodnich sąsiadów oraz w 6 innych państwach. W Polsce z myTaxi mogą na razie korzystać wyłącznie Warszawiacy, ale w najbliższym czasie aplikacja ma się pojawić też w kolejnych miastach.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.