Miasto też człowiek: Sopot

Miasto też człowiek: Sopot

Brief for Poland / Inspiracje

Od kilku lat w wakacyjnym numerze magazynu „Brief” przedstawiamy portrety pamięciowe marek komercyjnych. W tym roku rozszerzamy projekt i pokazujemy także, jak wyglądałby wybrane polskie miasta, gdyby były ludźmi. Zapraszamy na kolejną część cyklu Miasto też człowiek. Tym razem przedstawiamy Sopot.

-

SOPOT

Pan Sopot to młody singiel. Przystojny, opalony, wysportowany blondyn z niebieskimi oczami.

Lubi nieformalny styl ubierania się, unika garniturów. Świetnie czuje się w koszulce polo z charakterystycznym konikiem, markowych dżinsach i okularach słonecznych z górnej półki. Lubi się pokazać. Drogie ciuchy i zegarki to sposób na lansowanie swojego wizerunku.

Nie znaczy to, że jest powierzchowny czy płytki. Chętnie korzysta z wydarzeń kulturalnych i artystycznych, lubi festiwale, koncerty, przedstawienia. Nie ogranicza się do rozrywek popularnych, przeznaczonych dla mas, typu kabarety i koncerty muzyki pop. Chętnie słucha także bardziej ambitnej muzyki – klasycznej czy jazzowej.

Jego żywiołem jest lato – wtedy wykorzystuje pełną paletę możliwości. Aktywnie spędza dni na plaży: gra w piłkę, pływa, uprawia kitesurfing, rzadko bezczynnie smaży się w słońcu. Gdy jest pochmurno można go spotkać w tłumie turystów, którzy spacerują po molo i Monciaku.

Nocami w klubach realizuje swoje motto, czyli „Party hard!”. Czuje się świetnie w tłumie, a imprezy sprzyjają poznawaniu nowych ludzi. Pan Sopot jest bardzo otwarty na zawieranie znajomości, zwłaszcza z osobami z grubym portfelem. W końcu ciągnie swój do swego...

                
      
::

Więcej "portretów pamięciowych" polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu "Brief". Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.