Miasto też człowiek: Sopot

Miasto też człowiek: Sopot

Brief for Poland / Inspiracje

Od kilku lat w wakacyjnym numerze magazynu „Brief” przedstawiamy portrety pamięciowe marek komercyjnych. W tym roku rozszerzamy projekt i pokazujemy także, jak wyglądałby wybrane polskie miasta, gdyby były ludźmi. Zapraszamy na kolejną część cyklu Miasto też człowiek. Tym razem przedstawiamy Sopot.

-

SOPOT

Pan Sopot to młody singiel. Przystojny, opalony, wysportowany blondyn z niebieskimi oczami.

Lubi nieformalny styl ubierania się, unika garniturów. Świetnie czuje się w koszulce polo z charakterystycznym konikiem, markowych dżinsach i okularach słonecznych z górnej półki. Lubi się pokazać. Drogie ciuchy i zegarki to sposób na lansowanie swojego wizerunku.

Nie znaczy to, że jest powierzchowny czy płytki. Chętnie korzysta z wydarzeń kulturalnych i artystycznych, lubi festiwale, koncerty, przedstawienia. Nie ogranicza się do rozrywek popularnych, przeznaczonych dla mas, typu kabarety i koncerty muzyki pop. Chętnie słucha także bardziej ambitnej muzyki – klasycznej czy jazzowej.

Jego żywiołem jest lato – wtedy wykorzystuje pełną paletę możliwości. Aktywnie spędza dni na plaży: gra w piłkę, pływa, uprawia kitesurfing, rzadko bezczynnie smaży się w słońcu. Gdy jest pochmurno można go spotkać w tłumie turystów, którzy spacerują po molo i Monciaku.

Nocami w klubach realizuje swoje motto, czyli „Party hard!”. Czuje się świetnie w tłumie, a imprezy sprzyjają poznawaniu nowych ludzi. Pan Sopot jest bardzo otwarty na zawieranie znajomości, zwłaszcza z osobami z grubym portfelem. W końcu ciągnie swój do swego...

                
      
::

Więcej "portretów pamięciowych" polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu "Brief". Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.