Miasto też człowiek: Sopot

Miasto też człowiek: Sopot

Brief for Poland / Inspiracje

Od kilku lat w wakacyjnym numerze magazynu „Brief” przedstawiamy portrety pamięciowe marek komercyjnych. W tym roku rozszerzamy projekt i pokazujemy także, jak wyglądałby wybrane polskie miasta, gdyby były ludźmi. Zapraszamy na kolejną część cyklu Miasto też człowiek. Tym razem przedstawiamy Sopot.

-

SOPOT

Pan Sopot to młody singiel. Przystojny, opalony, wysportowany blondyn z niebieskimi oczami.

Lubi nieformalny styl ubierania się, unika garniturów. Świetnie czuje się w koszulce polo z charakterystycznym konikiem, markowych dżinsach i okularach słonecznych z górnej półki. Lubi się pokazać. Drogie ciuchy i zegarki to sposób na lansowanie swojego wizerunku.

Nie znaczy to, że jest powierzchowny czy płytki. Chętnie korzysta z wydarzeń kulturalnych i artystycznych, lubi festiwale, koncerty, przedstawienia. Nie ogranicza się do rozrywek popularnych, przeznaczonych dla mas, typu kabarety i koncerty muzyki pop. Chętnie słucha także bardziej ambitnej muzyki – klasycznej czy jazzowej.

Jego żywiołem jest lato – wtedy wykorzystuje pełną paletę możliwości. Aktywnie spędza dni na plaży: gra w piłkę, pływa, uprawia kitesurfing, rzadko bezczynnie smaży się w słońcu. Gdy jest pochmurno można go spotkać w tłumie turystów, którzy spacerują po molo i Monciaku.

Nocami w klubach realizuje swoje motto, czyli „Party hard!”. Czuje się świetnie w tłumie, a imprezy sprzyjają poznawaniu nowych ludzi. Pan Sopot jest bardzo otwarty na zawieranie znajomości, zwłaszcza z osobami z grubym portfelem. W końcu ciągnie swój do swego...

                
      
::

Więcej "portretów pamięciowych" polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu "Brief". Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.