Jak słuchać muzyki to tylko na smartfonie

Jak słuchać muzyki to tylko na smartfonie

Brief.pl / Technologie

Jeden na pięciu Amerykanów będzie słuchał muzyki na swoim smartfonie jeszcze w tym roku - wynika z badań eMarketera.

-

W samych Stanach Zjednoczonych ponad 70 milionów ludzi słucha muzyki na swoich smartfonach. W tym gronie znajdują się zarówno użytkownicy aplikacji streamingowych typu Spotify czy Deezer, jak i osoby, które pobierają muzykę na telefon, np. via iTunes.

Z badań eMarketera wynika, że jest to wzrost o 16 proc. w porównaniu do 2012 roku. Co ciekawe, w zeszłym roku liczba osób słuchających muzyki na smartfonach niemal podwoiła się w porównaniu z 2011 rokiem.

W kolejnych latach, dynamika wzrostu liczby użytkowników smartfonów, którzy słuchają muzyki na swoich urządzeniach będzie spadać, ale nadal będzie oscylowała w granicach 10 proc. Według predykcji eMarketera, w 2017 roku już co trzeci Amerykanin będzie słuchał muzyki w ten właśnie sposób.

Idąc za tym trendem, Deezer, jeden z największych serwisów streamingowych na świecie, uruchomił nową, odświeżoną aplikację na smartfony z systemem Windows Phone 8, Oprócz redesignu aplikacji dodano do niej również nowe funkcje, takie jak "odkrywanie" nowej muzyki czy zapisywanie playlist do odsłuchania w trybie offline.

Oprócz Deezera silnymi graczami na rynku serwisów streamujących muzykę są również SpotifyWiMP. Wszystkie trzy serwisy są dostępne dla polskich użytkowników.

Źródło: eMarketer

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.