TV Puls bez zastępcy dyrektora ds. marketingu

TV Puls bez zastępcy dyrektora ds. marketingu

Brief.pl / Ludzie

Zarząd Telewizji Puls podjął decyzję o likwidacji stanowiska zastępcy dyrektora ds. marketingu.

-

Zajmująca je od czerwca 2012 roku Anna Górny odchodzi z firmy. Górny kierowała pracą sekcji: promocji, PR, internetu oraz autopromocji, raportując do kwietnia bieżącego roku bezpośrednio do prezesa Dariusza Dąbskiego pełniącego obowiązki dyrektora marketingu.

Przypomnijmy, że od połowy kwietnia 2013 r., w związku ze zmianą struktury firmy, stanowisko dyrektora ds. marketingu i rozwoju pełni Jacek Osadnik.

::

Telewizja Puls jest właścicielem dwóch ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TV Puls i Puls 2.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.