TV Puls bez zastępcy dyrektora ds. marketingu

TV Puls bez zastępcy dyrektora ds. marketingu

Brief.pl / Ludzie

Zarząd Telewizji Puls podjął decyzję o likwidacji stanowiska zastępcy dyrektora ds. marketingu.

-

Zajmująca je od czerwca 2012 roku Anna Górny odchodzi z firmy. Górny kierowała pracą sekcji: promocji, PR, internetu oraz autopromocji, raportując do kwietnia bieżącego roku bezpośrednio do prezesa Dariusza Dąbskiego pełniącego obowiązki dyrektora marketingu.

Przypomnijmy, że od połowy kwietnia 2013 r., w związku ze zmianą struktury firmy, stanowisko dyrektora ds. marketingu i rozwoju pełni Jacek Osadnik.

::

Telewizja Puls jest właścicielem dwóch ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TV Puls i Puls 2.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.