TV Puls bez zastępcy dyrektora ds. marketingu

TV Puls bez zastępcy dyrektora ds. marketingu

Brief.pl / Ludzie

Zarząd Telewizji Puls podjął decyzję o likwidacji stanowiska zastępcy dyrektora ds. marketingu.

-

Zajmująca je od czerwca 2012 roku Anna Górny odchodzi z firmy. Górny kierowała pracą sekcji: promocji, PR, internetu oraz autopromocji, raportując do kwietnia bieżącego roku bezpośrednio do prezesa Dariusza Dąbskiego pełniącego obowiązki dyrektora marketingu.

Przypomnijmy, że od połowy kwietnia 2013 r., w związku ze zmianą struktury firmy, stanowisko dyrektora ds. marketingu i rozwoju pełni Jacek Osadnik.

::

Telewizja Puls jest właścicielem dwóch ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TV Puls i Puls 2.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.