Miasto też człowiek: Lublin

Miasto też człowiek: Lublin

Brief for Poland / Inspiracje

Lublin bywa czarownicą... To atrakcyjna pięćdziesiątka, która na przekór wschodnim rysom, hołduje zachodnim modom. Jest zafascynowana kuchnią pięciu przemian, ale jej popisowym daniem są, cóż, ruskie pierogi. Zapraszamy do lektury kolejnej części cyklu "Miasto też człowiek".

-

LUBLIN

Lublin to atrakcyjna pięćdziesiątka, która właśnie złapała zakręt.

W przeszłości podjęła kilka nieudanych życiowych decyzji, ma pewien nadbagaż doświadczeń, ale to właśnie czyni ją interesującą, zarówno dla wielu młodszych mężczyzn, znudzonych przelotnymi romansami z młodymi, ale niedoświadczonymi dziewczętami, jak i dla dawnych kochanków, którzy gotowi są poznawać ją od nowa.

Lublin bywa rozdarta – czerpiąc ze swoich doświadczeń, stara się podkreślać godność i dostojeństwo wieku, jednocześnie nie chce uchodzić za konserwatywną, matronowatą, przez co potrafi wpaść w pułapkę pobieżnej renowacji i nadmiernego usuwania zmarszczek.

Jakby na przekór wschodnim rysom, można przyłapać ją na hołdowaniu zachodnim modom. W poszukiwaniu korzeni i inspiracji zarówno zagląda na zajęcia zumby, jak i wiąże kabalistyczny sznureczek wokół nadgarstka.

Jest zafascynowana kuchnią pięciu przemian, ale jej popisowym daniem są, cóż, ruskie pierogi. Jej wiek, doświadczenie i pochodzenie składają się na to, czego nigdy nie będą miały młodsze i szczuplejsze – bywa czarownicą...

::

Więcej "portretów pamięciowych" polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu "Brief". Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.