Miasto też człowiek: Lublin

Miasto też człowiek: Lublin

Brief for Poland / Inspiracje

Lublin bywa czarownicą... To atrakcyjna pięćdziesiątka, która na przekór wschodnim rysom, hołduje zachodnim modom. Jest zafascynowana kuchnią pięciu przemian, ale jej popisowym daniem są, cóż, ruskie pierogi. Zapraszamy do lektury kolejnej części cyklu "Miasto też człowiek".

-

LUBLIN

Lublin to atrakcyjna pięćdziesiątka, która właśnie złapała zakręt.

W przeszłości podjęła kilka nieudanych życiowych decyzji, ma pewien nadbagaż doświadczeń, ale to właśnie czyni ją interesującą, zarówno dla wielu młodszych mężczyzn, znudzonych przelotnymi romansami z młodymi, ale niedoświadczonymi dziewczętami, jak i dla dawnych kochanków, którzy gotowi są poznawać ją od nowa.

Lublin bywa rozdarta – czerpiąc ze swoich doświadczeń, stara się podkreślać godność i dostojeństwo wieku, jednocześnie nie chce uchodzić za konserwatywną, matronowatą, przez co potrafi wpaść w pułapkę pobieżnej renowacji i nadmiernego usuwania zmarszczek.

Jakby na przekór wschodnim rysom, można przyłapać ją na hołdowaniu zachodnim modom. W poszukiwaniu korzeni i inspiracji zarówno zagląda na zajęcia zumby, jak i wiąże kabalistyczny sznureczek wokół nadgarstka.

Jest zafascynowana kuchnią pięciu przemian, ale jej popisowym daniem są, cóż, ruskie pierogi. Jej wiek, doświadczenie i pochodzenie składają się na to, czego nigdy nie będą miały młodsze i szczuplejsze – bywa czarownicą...

::

Więcej "portretów pamięciowych" polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu "Brief". Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.