Miasto też człowiek: Lublin

Miasto też człowiek: Lublin

Brief for Poland / Inspiracje

Lublin bywa czarownicą... To atrakcyjna pięćdziesiątka, która na przekór wschodnim rysom, hołduje zachodnim modom. Jest zafascynowana kuchnią pięciu przemian, ale jej popisowym daniem są, cóż, ruskie pierogi. Zapraszamy do lektury kolejnej części cyklu "Miasto też człowiek".

-

LUBLIN

Lublin to atrakcyjna pięćdziesiątka, która właśnie złapała zakręt.

W przeszłości podjęła kilka nieudanych życiowych decyzji, ma pewien nadbagaż doświadczeń, ale to właśnie czyni ją interesującą, zarówno dla wielu młodszych mężczyzn, znudzonych przelotnymi romansami z młodymi, ale niedoświadczonymi dziewczętami, jak i dla dawnych kochanków, którzy gotowi są poznawać ją od nowa.

Lublin bywa rozdarta – czerpiąc ze swoich doświadczeń, stara się podkreślać godność i dostojeństwo wieku, jednocześnie nie chce uchodzić za konserwatywną, matronowatą, przez co potrafi wpaść w pułapkę pobieżnej renowacji i nadmiernego usuwania zmarszczek.

Jakby na przekór wschodnim rysom, można przyłapać ją na hołdowaniu zachodnim modom. W poszukiwaniu korzeni i inspiracji zarówno zagląda na zajęcia zumby, jak i wiąże kabalistyczny sznureczek wokół nadgarstka.

Jest zafascynowana kuchnią pięciu przemian, ale jej popisowym daniem są, cóż, ruskie pierogi. Jej wiek, doświadczenie i pochodzenie składają się na to, czego nigdy nie będą miały młodsze i szczuplejsze – bywa czarownicą...

::

Więcej "portretów pamięciowych" polskich marek miast w wakacyjnym numerze magazynu "Brief". Zapraszamy do lektury!

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.