Focus Media Group z nowym dyrektorem

Focus Media Group z nowym dyrektorem

Brief.pl / Ludzie

Piotr Kośmider dołączył jako business development director do kadry zarządzającej holdingu Focus Media Group.

-

Kośmider jest odpowiedzialny za dalsze budowanie zintegrowanej oferty spółek należących do holdingu. Do jego głównych zadań należy także rozwój kolejnych kompetencji komunikacyjnych i technologicznych w grupie - wspólnie z zarządem będzie decydował o nowych inwestycjach.

Piotr Kośmider ma doświadczenie w pracy po stronie klientów - w ostatnim czasie był szefem marketingu w spółce Biazet świadczącej usługi produkcyjne m.in. dla Royal Philips B.V., kilka lat wcześniej pełnił funkcję dyrektora marketingu i komunikacji korporacyjnej w TFI Skarbiec, należącym do Grupy BRE Bank, jak również w sieciowych agencjach reklamowych - doradzał agencji interaktywnej 180heatrbeats + Jung von Matt, zarządzał polskim oddziałem McCann Erickson, tworzył od podstaw i zarządzał agencją G2 (Grey Worldwide), kierował agencją brandingową i designerską Lothar Boehm, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał od współpracy z agencją Leo Burnett.

Focus Media Group tworzą: agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja event oraz field marketingu Imagine Nation, a także interaktywna Comfitura.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.