Focus Media Group z nowym dyrektorem

Focus Media Group z nowym dyrektorem

Brief.pl / Ludzie

Piotr Kośmider dołączył jako business development director do kadry zarządzającej holdingu Focus Media Group.

-

Kośmider jest odpowiedzialny za dalsze budowanie zintegrowanej oferty spółek należących do holdingu. Do jego głównych zadań należy także rozwój kolejnych kompetencji komunikacyjnych i technologicznych w grupie - wspólnie z zarządem będzie decydował o nowych inwestycjach.

Piotr Kośmider ma doświadczenie w pracy po stronie klientów - w ostatnim czasie był szefem marketingu w spółce Biazet świadczącej usługi produkcyjne m.in. dla Royal Philips B.V., kilka lat wcześniej pełnił funkcję dyrektora marketingu i komunikacji korporacyjnej w TFI Skarbiec, należącym do Grupy BRE Bank, jak również w sieciowych agencjach reklamowych - doradzał agencji interaktywnej 180heatrbeats + Jung von Matt, zarządzał polskim oddziałem McCann Erickson, tworzył od podstaw i zarządzał agencją G2 (Grey Worldwide), kierował agencją brandingową i designerską Lothar Boehm, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał od współpracy z agencją Leo Burnett.

Focus Media Group tworzą: agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja event oraz field marketingu Imagine Nation, a także interaktywna Comfitura.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.