Focus Media Group z nowym dyrektorem

Focus Media Group z nowym dyrektorem

Brief.pl / Ludzie

Piotr Kośmider dołączył jako business development director do kadry zarządzającej holdingu Focus Media Group.

-

Kośmider jest odpowiedzialny za dalsze budowanie zintegrowanej oferty spółek należących do holdingu. Do jego głównych zadań należy także rozwój kolejnych kompetencji komunikacyjnych i technologicznych w grupie - wspólnie z zarządem będzie decydował o nowych inwestycjach.

Piotr Kośmider ma doświadczenie w pracy po stronie klientów - w ostatnim czasie był szefem marketingu w spółce Biazet świadczącej usługi produkcyjne m.in. dla Royal Philips B.V., kilka lat wcześniej pełnił funkcję dyrektora marketingu i komunikacji korporacyjnej w TFI Skarbiec, należącym do Grupy BRE Bank, jak również w sieciowych agencjach reklamowych - doradzał agencji interaktywnej 180heatrbeats + Jung von Matt, zarządzał polskim oddziałem McCann Erickson, tworzył od podstaw i zarządzał agencją G2 (Grey Worldwide), kierował agencją brandingową i designerską Lothar Boehm, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał od współpracy z agencją Leo Burnett.

Focus Media Group tworzą: agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage, agencja event oraz field marketingu Imagine Nation, a także interaktywna Comfitura.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.