Evernote docenia polskich programistów

Brief.pl / Technologie

Programiści z Polski, którzy stworzyli aplikacje SmartTM i Bubble Browser zwyciężyli w konkursie Devcup organizowanym przez Evernote.

-

SmartTM to aplikacja pomagająca firmom organizować ich pracę. Zwyciężyła w kategorii Najlepsze rozwiązanie dla biznesowej integracji.

Bubble Browser z kolei to zwyciężczyni kategorii Design. Jest to aplikacja służąca do wizualizacji różnych aktywności w ramach Evernote.

Polscy programiści, którzy stworzyli te aplikacje zostaną zaproszeni do udziału w EC3, trzeciej edycji corocznej konferencji Evernote, w trakcie której będą mogli poznać najważniejszych designerów i deweloperów z Evernote oraz przedstawić swoje osiągnięcia inwestorom i mediom.

Oprócz tego, każda drużyna deweloperów otrzyma kupon na usługi hostingowe w Amazon Web Services o wartości 1000 dol.

Ekipy SmartTMBubble Browser mają także szansę dostać się do akceleratora startupów Evernote, który wystartuje w październiku.

To kolejny dowód na to, że deweloperzy aplikacji mobilnych to rzeczywiście nasz "towar eksportowy". Gratulujemy!

Źródło: inf. prasowa

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.