Mazowsze najbardziej zadłużone w Polsce

Mazowsze najbardziej zadłużone w Polsce

Brief for Poland / Wiedza

Z największym zadłużeniem borykają się niezmiennie mieszkańcy województw mazowieckiego oraz śląskiego – takie wnioski płyną z najnowszego Raportu „Windykacja” opracowanego przez Grupę Kruk, firmę obsługującą zadłużenia w Polsce.

-

Najnowszy raport przygotowany przez Grupę Kruk dotyczy długów obsługiwanych przez tę firmę w pierwszej połowie 2013 roku. Według danych, statystyczny Polak zadłużony w Kruku ma nieuregulowane zaległości finansowe o wartości ok. 5,3 tys. zł. Rekordzistą jest mieszkaniec województwa mazowieckiego, którego zadłużenie sięga aż 10 mln zł.

W przypadku zadłużonych firm, średnia wysokość długu jest wielokrotnie wyższa i sięga 25 tys. zł. Na szczycie listy najbardziej zadłużonych firm znajdziemy firmę z Mazowsza – jej  niespłacone zobowiązanie to prawie 83 mln zł.

Średnie zadłużenie z regionów
Mieszkańcy Mazowsza mają przeciętnie do spłacenia aż 5,8 tys. zł. To najwięcej w Polsce. Niewiele lepiej jest w województwie pomorskim (ponad 5,7 tys. zł), małopolskim (ponad 5,4 tys. zł) oraz śląskim (ok. 5 tys. zł).

Najlepszą kondycją finansową mogą poszczycić się natomiast mieszkańcy województw świętokrzyskiego i podlaskiego, których średnie zadłużenie wynosi odpowiednio 4,5 tys. zł oraz niecałe 4 tys. zł.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.