Piwa promowane etycznie

Piwa promowane etycznie

Brief.pl / Aktualności

W II kwartale br. branża piwowarska wyemitowała łącznie 455 nowych przekazów reklamowych, z których żaden nie naruszył zasad Kodeksu Etyki Reklamy.

-

Instytut Monitorowania Mediów poddał analizie wszystkie nowe przekazy reklamowe, które pojawiły się w mediach oraz w outdorze w okresie 1 kwietnia – 30 czerwca br., czyli 50 reklam prasowych, 127 internetowych, 198 telewizyjnych, 28 radiowych oraz 52 outdoorowych.

Z raportu przygotowanego przez IMM wynika, że komunikaty reklamowe branży piwowarskiej zostały sformułowane w jasny, zrozumiały i łatwy do odczytania przez odbiorców sposób, a większość spotów reklamowych firm zrzeszonych w związku Browary Polskie - Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Carlsberg Polska - została opatrzona znakami „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” i „Alkohol – tylko dla pełnoletnich”.

- Brak zastrzeżeń natury etycznej do naszych reklam emitowanych w „najgorętszym” pod względem sprzedaży okresie roku świadczy najlepiej o silnym poczuciu obowiązku branży piwowarskiej w zakresie uczciwej i etycznej reklamy, niepodlegającym zmianom podyktowanym sezonowością – komentuje Danuta Gut, dyrektor biura zarządu ZPPP Browary Polskie.

:: ::


Wśród przeanalizowanych reklam znalazły się zarówno te komunikujące sponsoring imprez sportowych i muzycznych, jak i przekazy promujące produkty. Większość reklam produktowych stanowiły przekazy informujące o wprowadzanych przez producentów nowościach rynkowych, takich jak piwa smakowe.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.