Piwa promowane etycznie

Piwa promowane etycznie

Brief.pl / Aktualności

W II kwartale br. branża piwowarska wyemitowała łącznie 455 nowych przekazów reklamowych, z których żaden nie naruszył zasad Kodeksu Etyki Reklamy.

-

Instytut Monitorowania Mediów poddał analizie wszystkie nowe przekazy reklamowe, które pojawiły się w mediach oraz w outdorze w okresie 1 kwietnia – 30 czerwca br., czyli 50 reklam prasowych, 127 internetowych, 198 telewizyjnych, 28 radiowych oraz 52 outdoorowych.

Z raportu przygotowanego przez IMM wynika, że komunikaty reklamowe branży piwowarskiej zostały sformułowane w jasny, zrozumiały i łatwy do odczytania przez odbiorców sposób, a większość spotów reklamowych firm zrzeszonych w związku Browary Polskie - Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Carlsberg Polska - została opatrzona znakami „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” i „Alkohol – tylko dla pełnoletnich”.

- Brak zastrzeżeń natury etycznej do naszych reklam emitowanych w „najgorętszym” pod względem sprzedaży okresie roku świadczy najlepiej o silnym poczuciu obowiązku branży piwowarskiej w zakresie uczciwej i etycznej reklamy, niepodlegającym zmianom podyktowanym sezonowością – komentuje Danuta Gut, dyrektor biura zarządu ZPPP Browary Polskie.

:: ::


Wśród przeanalizowanych reklam znalazły się zarówno te komunikujące sponsoring imprez sportowych i muzycznych, jak i przekazy promujące produkty. Większość reklam produktowych stanowiły przekazy informujące o wprowadzanych przez producentów nowościach rynkowych, takich jak piwa smakowe.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.