Wojciech Borowski w radzie nadzorczej SAR

Wojciech Borowski w radzie nadzorczej SAR

Brief.pl / Ludzie

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR powiększa skład rady nadzorczej, wybierając na przewodniczącego Wojciecha Borowskiego - CEO McCann Worldgroup.

-

Skład rady został powiększony z trzech do pięciu osób z inicjatywy firm członkowskich. Równocześnie rada wybrała jednogłośnie Wojciecha Borowskiego na swojego przewodniczącego.

Po wyborach w skład rady wchodzą następujące osoby:

- Wojciech Borowski, CEO McCann Worldgroup,

- Agnieszka Kosik, CEO MediaCom,

- Cezary Antoń, partner i dyrektor zarządzający Fat Baby

oraz nowi członkowie:

- Paweł Kastory, CEO DDB Group i

- Tomasz Bałuk, prezes Ogilvy Group Poland.

:: ::

W październiku 2011 roku redakcja "Briefu" przyznała Wojciechowi Borowskiemu tytuł Człowieka Reklamy 2011. 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.