Tragiczne skutki wysyłania SMS-ów

Brief.pl / Inspiracje

Werner Herzog, reżyser takich filmów jak "Nosferatu wampir" czy "Fitzcarraldo", nakręcił poruszający film dokumentalny o tragicznych skutkach esemesowania w trakcie prowadzenia samochodu.

-

"From One Second to the Next" opowiada historie ofiar i sprawców wypadków, które miały jedną wspólną przyczynę: kierowcy, zamiast skupiać się na prowadzeniu auta, wysyłali SMS-y.

Historie osób poszkodowanych w tych wypadkach są bardzo poruszające, ale mnie najbardziej do myślenia dało to, że kierowcy-sprawcy często nawet nie pamiętają czego dotyczył lub do kogo został wysłany ten jeden fatalny SMS.

Film powstał przy współpracy słynnego niemieckiego reżysera z jednym z największych operatorów komórkowych w Stanach Zjednoczonych - AT&T.

Film jest w całości do obejrzenia na YouTube. Udostępniamy go powyżej.

Źródło: Slate.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.