Tragiczne skutki wysyłania SMS-ów

Brief.pl / Inspiracje

Werner Herzog, reżyser takich filmów jak "Nosferatu wampir" czy "Fitzcarraldo", nakręcił poruszający film dokumentalny o tragicznych skutkach esemesowania w trakcie prowadzenia samochodu.

-

"From One Second to the Next" opowiada historie ofiar i sprawców wypadków, które miały jedną wspólną przyczynę: kierowcy, zamiast skupiać się na prowadzeniu auta, wysyłali SMS-y.

Historie osób poszkodowanych w tych wypadkach są bardzo poruszające, ale mnie najbardziej do myślenia dało to, że kierowcy-sprawcy często nawet nie pamiętają czego dotyczył lub do kogo został wysłany ten jeden fatalny SMS.

Film powstał przy współpracy słynnego niemieckiego reżysera z jednym z największych operatorów komórkowych w Stanach Zjednoczonych - AT&T.

Film jest w całości do obejrzenia na YouTube. Udostępniamy go powyżej.

Źródło: Slate.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.