Tragiczne skutki wysyłania SMS-ów

Brief.pl / Inspiracje

Werner Herzog, reżyser takich filmów jak "Nosferatu wampir" czy "Fitzcarraldo", nakręcił poruszający film dokumentalny o tragicznych skutkach esemesowania w trakcie prowadzenia samochodu.

-

"From One Second to the Next" opowiada historie ofiar i sprawców wypadków, które miały jedną wspólną przyczynę: kierowcy, zamiast skupiać się na prowadzeniu auta, wysyłali SMS-y.

Historie osób poszkodowanych w tych wypadkach są bardzo poruszające, ale mnie najbardziej do myślenia dało to, że kierowcy-sprawcy często nawet nie pamiętają czego dotyczył lub do kogo został wysłany ten jeden fatalny SMS.

Film powstał przy współpracy słynnego niemieckiego reżysera z jednym z największych operatorów komórkowych w Stanach Zjednoczonych - AT&T.

Film jest w całości do obejrzenia na YouTube. Udostępniamy go powyżej.

Źródło: Slate.com

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.