wp - grudzien 2016

Tragiczne skutki wysyłania SMS-ów

Brief.pl / Inspiracje

Werner Herzog, reżyser takich filmów jak "Nosferatu wampir" czy "Fitzcarraldo", nakręcił poruszający film dokumentalny o tragicznych skutkach esemesowania w trakcie prowadzenia samochodu.

-

"From One Second to the Next" opowiada historie ofiar i sprawców wypadków, które miały jedną wspólną przyczynę: kierowcy, zamiast skupiać się na prowadzeniu auta, wysyłali SMS-y.

Historie osób poszkodowanych w tych wypadkach są bardzo poruszające, ale mnie najbardziej do myślenia dało to, że kierowcy-sprawcy często nawet nie pamiętają czego dotyczył lub do kogo został wysłany ten jeden fatalny SMS.

Film powstał przy współpracy słynnego niemieckiego reżysera z jednym z największych operatorów komórkowych w Stanach Zjednoczonych - AT&T.

Film jest w całości do obejrzenia na YouTube. Udostępniamy go powyżej.

Źródło: Slate.com

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.