Uśmiechnięte pomniki od Blend-a-med

Uśmiechnięte pomniki od Blend-a-med

Brief.pl / Inspiracje

Pięć warszawskich pomników zaczęło się uśmiechać. Organizatorem akcji jest marka Blend-a-med, za jej przygotowanie odpowiada agencja Hypermedia Isobar wraz z domem mediowym Mediacom.

-

Każdy użytkownik smartfona spacerujący w pobliżu pomników może dzięki aplikacji Layar zmienić poważne oblicza posągowych postaci, nadając im uśmiech.

Po jej włączeniu na ekranie urządzenia pojawią się uśmiechnięte wersje Syrenki, Mickiewicza, Colleoniego, rzymskiego dostojnika w Łazienkach Królewskich oraz jednym z posągów stojących w Ogrodzie w Wilanowie.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.