wp - grudzien 2016

Łazik kosmiczny: nowe narzędzie rekrutacji?

Łazik kosmiczny: nowe narzędzie rekrutacji?

Brief.pl / Inspiracje

Agencja Hypermedia Isobar znalazła ciekawy sposób na rekrutację - potencjalnych pracowników zaprasza na wycieczkę po ich warszawskim biurze przy pomocy… łazika kosmicznego.

-

Od 12 do 14 sierpnia na stronie isobarexplorer.com osoby, które chciałby zacząć pracę w Hypermedia Isobar będą mogły ją poznać nie ruszając się z domu. Dzięki tej stronie będzie można sterować specjalnym łazikiem, który porusza się po biurze agencji.

Łazik ma wbudowany ekran oraz kamerę, zatem z jednej strony kandydaci dostaną możliwość zobaczenia swojego ewentualnego przyszłego miejsca pracy, a z drugiej strony pracownicy Hypermedia Isobar przekonają się kto chciałby zostać ich współpracownikiem.
Sterowanie łazikiem jest bardzo proste, ale jednocześnie daje dużo frajdy. Wiem, bo sam go testowałem.

- Poszukujemy ludzi, którzy są otwarci i dobrze czują się w świecie nowych technologii. Aby do nich dotrzeć, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie tej nietypowej akcji. Tak jak zmieniły się media, zmienił się również sposób, w jaki powinni komunikować się pracodawcy z kandydatami. Nie wystarczy już napisać w ogłoszeniu o pracę, że jesteśmy „młodym dynamicznym zespołem”. Trzeba do tego przekonać odbiorców. – mówi Krzysztof Andrzejczak, dyrektor zarządzający Hypermedia Isobar.

Zarządzający agencją twierdzą też, że takie łaziki jak Isobar Explorer mogą stać się w przyszłości narzędziem do komunikacji z pracownikiem wykonującym swoje zadania zdalnie. 

Pomimo tego, że łazikiem będzie można swobodnie kierować od 12 sierpnia, taki sposób rekrutacji już przynosi pierwsze sukcesy - od uruchomienia strony isobarexplorer.com agencja dostała już 150 aplikacji o pracę.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.