Łazik kosmiczny: nowe narzędzie rekrutacji?

Łazik kosmiczny: nowe narzędzie rekrutacji?

Brief.pl / Inspiracje

Agencja Hypermedia Isobar znalazła ciekawy sposób na rekrutację - potencjalnych pracowników zaprasza na wycieczkę po ich warszawskim biurze przy pomocy… łazika kosmicznego.

-

Od 12 do 14 sierpnia na stronie isobarexplorer.com osoby, które chciałby zacząć pracę w Hypermedia Isobar będą mogły ją poznać nie ruszając się z domu. Dzięki tej stronie będzie można sterować specjalnym łazikiem, który porusza się po biurze agencji.

Łazik ma wbudowany ekran oraz kamerę, zatem z jednej strony kandydaci dostaną możliwość zobaczenia swojego ewentualnego przyszłego miejsca pracy, a z drugiej strony pracownicy Hypermedia Isobar przekonają się kto chciałby zostać ich współpracownikiem.
Sterowanie łazikiem jest bardzo proste, ale jednocześnie daje dużo frajdy. Wiem, bo sam go testowałem.

- Poszukujemy ludzi, którzy są otwarci i dobrze czują się w świecie nowych technologii. Aby do nich dotrzeć, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie tej nietypowej akcji. Tak jak zmieniły się media, zmienił się również sposób, w jaki powinni komunikować się pracodawcy z kandydatami. Nie wystarczy już napisać w ogłoszeniu o pracę, że jesteśmy „młodym dynamicznym zespołem”. Trzeba do tego przekonać odbiorców. – mówi Krzysztof Andrzejczak, dyrektor zarządzający Hypermedia Isobar.

Zarządzający agencją twierdzą też, że takie łaziki jak Isobar Explorer mogą stać się w przyszłości narzędziem do komunikacji z pracownikiem wykonującym swoje zadania zdalnie. 

Pomimo tego, że łazikiem będzie można swobodnie kierować od 12 sierpnia, taki sposób rekrutacji już przynosi pierwsze sukcesy - od uruchomienia strony isobarexplorer.com agencja dostała już 150 aplikacji o pracę.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.