Łazik kosmiczny: nowe narzędzie rekrutacji?

Łazik kosmiczny: nowe narzędzie rekrutacji?

Brief.pl / Inspiracje

Agencja Hypermedia Isobar znalazła ciekawy sposób na rekrutację - potencjalnych pracowników zaprasza na wycieczkę po ich warszawskim biurze przy pomocy… łazika kosmicznego.

-

Od 12 do 14 sierpnia na stronie isobarexplorer.com osoby, które chciałby zacząć pracę w Hypermedia Isobar będą mogły ją poznać nie ruszając się z domu. Dzięki tej stronie będzie można sterować specjalnym łazikiem, który porusza się po biurze agencji.

Łazik ma wbudowany ekran oraz kamerę, zatem z jednej strony kandydaci dostaną możliwość zobaczenia swojego ewentualnego przyszłego miejsca pracy, a z drugiej strony pracownicy Hypermedia Isobar przekonają się kto chciałby zostać ich współpracownikiem.
Sterowanie łazikiem jest bardzo proste, ale jednocześnie daje dużo frajdy. Wiem, bo sam go testowałem.

- Poszukujemy ludzi, którzy są otwarci i dobrze czują się w świecie nowych technologii. Aby do nich dotrzeć, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie tej nietypowej akcji. Tak jak zmieniły się media, zmienił się również sposób, w jaki powinni komunikować się pracodawcy z kandydatami. Nie wystarczy już napisać w ogłoszeniu o pracę, że jesteśmy „młodym dynamicznym zespołem”. Trzeba do tego przekonać odbiorców. – mówi Krzysztof Andrzejczak, dyrektor zarządzający Hypermedia Isobar.

Zarządzający agencją twierdzą też, że takie łaziki jak Isobar Explorer mogą stać się w przyszłości narzędziem do komunikacji z pracownikiem wykonującym swoje zadania zdalnie. 

Pomimo tego, że łazikiem będzie można swobodnie kierować od 12 sierpnia, taki sposób rekrutacji już przynosi pierwsze sukcesy - od uruchomienia strony isobarexplorer.com agencja dostała już 150 aplikacji o pracę.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.