Małopolska stawia na literaturę

Małopolska stawia na literaturę

Brief for Poland / Aktualności

Literacka Małopolska to inicjatywa, która ma na celu propagowanie krakowskiego dziedzictwa głównie poza granicami Polski, a także zainicjowanie szeroko pojmowanej sieci kreatywnej współpracy wielu regionów naszego kraju w dziedzinie literatury.

-

Projekt ten to zaproszenie nie tylko rodaków, ale i mieszkańców Niemiec i Francji, którzy są wielbicielami literatury lub osobami związanymi z nią zawodowo, do odwiedzenia tego regionu Polski.

- W ramach działań promocyjnych odpowiadamy za emisje reklam w zagranicznej prasie o profilu literackim - w periodykach takich jak np. „Lettre International”, „Magazine Litteraire” czy „Literaturen”. Chcemy, aby Niemcy i Francuzi poznali Kraków nie tylko jako zabytkowe miasto, ale również jako prężnie działający ośrodek literacki z niezwykle bogatą tradycją - mówi Beata Godlewska, senior media planner w Pimedia Group.

Promocja Literackiej Małopolski prowadzona jest również poprzez międzynarodowe konferencje z udziałem specjalistów z dziedziny literatury i szeroko pojętej kultury, którzy reprezentują największe ośrodki życia literackiego w kraju i na świecie oraz na stronach polskich czasopism literackich.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.