wp - grudzien 2016

Małopolska stawia na literaturę

Małopolska stawia na literaturę

Brief for Poland / Aktualności

Literacka Małopolska to inicjatywa, która ma na celu propagowanie krakowskiego dziedzictwa głównie poza granicami Polski, a także zainicjowanie szeroko pojmowanej sieci kreatywnej współpracy wielu regionów naszego kraju w dziedzinie literatury.

-

Projekt ten to zaproszenie nie tylko rodaków, ale i mieszkańców Niemiec i Francji, którzy są wielbicielami literatury lub osobami związanymi z nią zawodowo, do odwiedzenia tego regionu Polski.

- W ramach działań promocyjnych odpowiadamy za emisje reklam w zagranicznej prasie o profilu literackim - w periodykach takich jak np. „Lettre International”, „Magazine Litteraire” czy „Literaturen”. Chcemy, aby Niemcy i Francuzi poznali Kraków nie tylko jako zabytkowe miasto, ale również jako prężnie działający ośrodek literacki z niezwykle bogatą tradycją - mówi Beata Godlewska, senior media planner w Pimedia Group.

Promocja Literackiej Małopolski prowadzona jest również poprzez międzynarodowe konferencje z udziałem specjalistów z dziedziny literatury i szeroko pojętej kultury, którzy reprezentują największe ośrodki życia literackiego w kraju i na świecie oraz na stronach polskich czasopism literackich.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.