Małopolska stawia na literaturę

Małopolska stawia na literaturę

Brief for Poland / Aktualności

Literacka Małopolska to inicjatywa, która ma na celu propagowanie krakowskiego dziedzictwa głównie poza granicami Polski, a także zainicjowanie szeroko pojmowanej sieci kreatywnej współpracy wielu regionów naszego kraju w dziedzinie literatury.

-

Projekt ten to zaproszenie nie tylko rodaków, ale i mieszkańców Niemiec i Francji, którzy są wielbicielami literatury lub osobami związanymi z nią zawodowo, do odwiedzenia tego regionu Polski.

- W ramach działań promocyjnych odpowiadamy za emisje reklam w zagranicznej prasie o profilu literackim - w periodykach takich jak np. „Lettre International”, „Magazine Litteraire” czy „Literaturen”. Chcemy, aby Niemcy i Francuzi poznali Kraków nie tylko jako zabytkowe miasto, ale również jako prężnie działający ośrodek literacki z niezwykle bogatą tradycją - mówi Beata Godlewska, senior media planner w Pimedia Group.

Promocja Literackiej Małopolski prowadzona jest również poprzez międzynarodowe konferencje z udziałem specjalistów z dziedziny literatury i szeroko pojętej kultury, którzy reprezentują największe ośrodki życia literackiego w kraju i na świecie oraz na stronach polskich czasopism literackich.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.