Marszałek na rowerze twarzą kampanii

Marszałek na rowerze twarzą kampanii

Brief for Poland / Aktualności

Na billboardach na terenie całego Dolnego Śląska pojawiły się dziesiątki plakatów z Rafałem Jurkowlańcem, marszałkiem województwa, na rowerze. Wszystko to za sprawą akcji, która ma na celu zachęcenie mieszkańców do aktywnego wypoczynku w regionie.

-

Kampania Razem odkryjmy Dolny Śląsk ma na celu aktywizację mieszkańców województwa i przekonanie ich, że w zasięgu ręki znajduje się wiele ciekawych miejsc do odkrycia. Wśród nich nie tylko stolica województwa, ale również liczne zabytki i szlaki turystyczne, np. Szlaki Historii i Tradycji Wrocławia czy Główny Szlaki Sudecki.

- Razem odkryjmy Dolny Śląsk to akcja promująca krajobrazowe, przyrodnicze i kulturowe walory Dolnego Śląska głównie wśród jego mieszkańców. Jest to kolejna odsłona kampanii Tajemniczy Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia - do zobaczenia. Liczymy, że mieszkańcy województwa pójdą w ślady marszałka i odkryją, jak inspirujące może być podróżowanie po Dolnym Śląsk. - mówi Marta Kozok, client service director w Pimedia Group.

Marszałek zaprasza też do udziału w konkursie na najciekawsze miejsca w regionie. Ambasadorem Dolnego Śląska może zostać każdy - wystarczy wziąć udział w konkursie i napisać własną kartę przewodnika turystycznego stworzonego przez internautów.

Na stronie www.dolnyslask.pl można  zgłaszać propozycje miejsc wartych odwiedzenia. Rozstrzygnięcie konkursu przewidziano na koniec sierpnia.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.