Marszałek na rowerze twarzą kampanii

Marszałek na rowerze twarzą kampanii

Brief for Poland / Aktualności

Na billboardach na terenie całego Dolnego Śląska pojawiły się dziesiątki plakatów z Rafałem Jurkowlańcem, marszałkiem województwa, na rowerze. Wszystko to za sprawą akcji, która ma na celu zachęcenie mieszkańców do aktywnego wypoczynku w regionie.

-

Kampania Razem odkryjmy Dolny Śląsk ma na celu aktywizację mieszkańców województwa i przekonanie ich, że w zasięgu ręki znajduje się wiele ciekawych miejsc do odkrycia. Wśród nich nie tylko stolica województwa, ale również liczne zabytki i szlaki turystyczne, np. Szlaki Historii i Tradycji Wrocławia czy Główny Szlaki Sudecki.

- Razem odkryjmy Dolny Śląsk to akcja promująca krajobrazowe, przyrodnicze i kulturowe walory Dolnego Śląska głównie wśród jego mieszkańców. Jest to kolejna odsłona kampanii Tajemniczy Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia - do zobaczenia. Liczymy, że mieszkańcy województwa pójdą w ślady marszałka i odkryją, jak inspirujące może być podróżowanie po Dolnym Śląsk. - mówi Marta Kozok, client service director w Pimedia Group.

Marszałek zaprasza też do udziału w konkursie na najciekawsze miejsca w regionie. Ambasadorem Dolnego Śląska może zostać każdy - wystarczy wziąć udział w konkursie i napisać własną kartę przewodnika turystycznego stworzonego przez internautów.

Na stronie www.dolnyslask.pl można  zgłaszać propozycje miejsc wartych odwiedzenia. Rozstrzygnięcie konkursu przewidziano na koniec sierpnia.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.