Z Ministerstwa Gospodarki do PAIiIZ

Z Ministerstwa Gospodarki do PAIiIZ

Brief for Poland / Ludzie

PAIiIZ ma nowego członka zarządu. Jest nim Monika Piątkowska, obecnie rzeczniczka premiera Janusza Piechocińskiego i dyrektorka departamentu komunikacji społecznej w Ministerstwie Gospodarki.

-

Piątkowska z wykształcenia jestem prawnikiem i od ponad 10 lat pracuję w administracji.W latach 2003-2012 była szefem wydziału strategii i rozwoju miasta Urzędu Miasta Krakowa, gdzie kierowała ponad 40 osobowym zespołem. Współtworzyła Strategię Rozwoju Krakowa oraz Wieloletni Plan Inwestycyjny. Jest też członkiem rady nadzorczej Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice, prezesem Stowarzyszenia Przyjaciół Radia Kraków oraz przewodniczącą rady nadzorczej Spółki Solne Miasto.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.