Co po Welcome Festivalu?

Co po Welcome Festivalu?

Brief for Poland / Aktualności

Oto postulaty, które wraz z „Raportem Specjalnym” po festiwalu będą przekazane specjalną wysyłką do parlamentarzystów, polityków, prezydentów i burmistrzów miast, marszałków i wojewodów oraz do prezesów największych firm i rektorów najwyższych uczelni.

-

Absolutnie niezbędne jest stworzenie warunków politycznych, ustawodawczych, prawnych oraz edukacja dla skutecznej i efektywnej realizacji projektów w partnerstwie publiczno-prywatnym.

Podejmijmy wszystkie kroki zmierzające do  uświadomienia politykom i administratorom miejsc (często to ci sami ludzie), że chodzi o budowanie silnych marek miejsc – nie o promocję – które są źródłem pieniędzy z turystyki i inwestycji;

Długofalowa strategia budowania silnej marki miejsca – zazwyczaj pierwsze efekty są widoczne po trzech, czterech latach – to większe zarobki dla taksówkarzy, restauratorów, hotelarzy, sklepikarzy, producentów żywności i wszystkich innych przedsiębiorców;

Ludzie chcą mieszkać w miejscach dobrze zarządzanych, a nie w takich, które mają „dobrą promocję”;

Strategia budowania marki miejsca to program rozwoju wraz ze wskazaniami realizacji inwestycji we wszystkich sektorach rozwoju miasta;

Prezydent, marszałek, burmistrz… rozumiejący istotę marketingu miejsc mają znacznie większe szanse na kolejną kadencję rządów;

Polska, polskie regiony i miasta nie potrzebują (bezmyślnej) promocji;

Bezmyślna promocja to naiwne myślenie, że najważniejsze są hasło, logo i „broszurka” pod hasłem „strategia promocji”;

Czas przyjrzeć się projektom realizowanym za pieniądze Unii Europejskiej. Często bowiem są one finalizowane z podstawowym rachunkiem ekonomicznym.

Grzegorz Kiszluk
redaktor naczelny magazynu "Brief", twórca platformy Brief for Poland

::

Zapraszamy także do lektury Specjalnego Raportu Welcome Festival, w którym publikujemy najważniejsze wnioski z wydarzenia, przedstawiamy najciekawsze przykłady inicjatyw przyczyniających się do powstawania silnych marek miejsc, a także projekty nagrodzone w konkursie Welcome. Raport ukaże się na początku września br.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.